Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Přijat] Práva na Sniper War servery / Flagy

Příspěvekod Flagy » 16 úno 2017, 10:32

Krásné slunečné ráno, touto cestou bych rád požádal o práva na Sniper War servery.

Nick ve hře: PHENOMENAL (Flagy)
Nick na fóru: Flagy
Věk: 20
Steam nick: Flagy
Steam ID: STEAM_0:1:9072670
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/hlstats.php?mode=playerinfo&player=60817

Nějaké bany nebo prohřešky: Momentálně o žádných nevím, jelikož ještě nedávno jsem hrával, pouze Counter Strike Global Offensive, ale po dosáhnutí maxima (tedy největšího ranku), jsem usoudil, že už v té hře nevidím další potenciál a tudíž jsem se vrátil zpět k Counter Strike 1.6.

Něco o mě: Ještě jednou Zdravím, jmenuji se Vojtěch a momentálně pracuji jako začínající manager, pro jednu nejmenovanou stavební firmu. Counter Strike 1.6 hraji od roku 2008 a za těch pár let, jsem stačil vyzkoušet snad všechny verze Counter Striku. Co se týče mých zkušenosti s AmxModX, tak si troufám říci, že ovládám na výbornou, jelikož v dřívější době, jsem pár herních portálů už obešel. Jsem mírně cholerický, ale vždy se snažím zachovat chladnou hlavu a poradit si, jak nejlépe jen to půjde. Má srdcovka je e-sport a fotbal, který jsem v minulosti závodně hrával, ale rád zajdu s přáteli do hospody na jedno točený.:D

Nahlášení hříšníků na webu: Jelikož o tyto práva, mám velký zájem, tak budu zcela upřímný, do teď jsem na webu nikoho nenahlašoval. Pokud je nějaký problém píši hned příslušným adminům na serveru na steamu, alespoň těm, co mám na steamu přidané, myslím si že je to rychlejší průběh, než jít na web a vypisovat žádost o zabanování příslušné osoby.

Aktivita na webu: Abych pravdu řekl, tak tři roky dozadu jsem nebyl aktivní na webu Gamesites.cz téměř vůbec, protože jsem ukončil studium a jak jsem zmínil, hrál jsem jiné hry.