• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] COD 3 Admin
Čaute,
Žiadam o práva na server COD3,pretože tam hrávam a už dlhšiu dobu som tam nevidel žiadneho admina chcelo by to niekoho kto sa bude o to trošku starať
Na tom servery som bol admin asi pred 3 rokmi (cca) prestal som s 1,6kou ale zasa som začal (stará klasika nikdy neomrzí)
Kludne si ma nájdite v systéme,neklamem
MOJE STEAM ID : STEAM_0:0:54363282
MOJ NICK NA STEAME : Masterko™
NIečo málo o mne :
Volám sa Jakub.Mám 20 rokov ,študujem na vysokej škole v BA.Na servery mám kúpené VIP,hrávam tam celkom často.
Skúsenosti s "adminovaním" mám bohaté ( ako som hovoril dlho som bol admin tam,a potom aj na dustmaps)za tie roky som to možno trošku zabudol ale určite sa to všetko obnoví
Ďakujem a verím v kladné pochopenie žiadosti.(Ten server by som dal rád do poriadku)
Žiadam o práva na server COD3,pretože tam hrávam a už dlhšiu dobu som tam nevidel žiadneho admina chcelo by to niekoho kto sa bude o to trošku starať

Na tom servery som bol admin asi pred 3 rokmi (cca) prestal som s 1,6kou ale zasa som začal (stará klasika nikdy neomrzí)
Kludne si ma nájdite v systéme,neklamem
MOJE STEAM ID : STEAM_0:0:54363282
MOJ NICK NA STEAME : Masterko™
NIečo málo o mne :
Volám sa Jakub.Mám 20 rokov ,študujem na vysokej škole v BA.Na servery mám kúpené VIP,hrávam tam celkom často.
Skúsenosti s "adminovaním" mám bohaté ( ako som hovoril dlho som bol admin tam,a potom aj na dustmaps)za tie roky som to možno trošku zabudol ale určite sa to všetko obnoví

Ďakujem a verím v kladné pochopenie žiadosti.(Ten server by som dal rád do poriadku)
-
MonsterQo22 - Kolemjdoucí
[Zamítnuto] COD 3 Admin
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: COD 3 Admin
Zdravím,
tak už vím, proč si žádáš o práva:
Každopádně, nahraj si hodiny (byl reset), chovej se slušně a projev snahu nahlašováním hříšníků do sekce Porušení pravidel.
Poté, minimálně však za měsíc, si požádej o práva znovu.
Zamítnuto..
tak už vím, proč si žádáš o práva: