Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[P]Žádost o práva Jailbreak

Příspěvekod F0xio » 28 úno 2017, 18:37

[/color]Nick na serveru: foxio

SID:STEAM_0:1:55364295

Server, na kterém hraji: JailBreak#4

Věk: 18

Mé HlStats:http:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=155

Bany, které jsem dostal: Od DarkMouse za svůj názor: pravidla-a-vedeni-jb-sekce-t153200.html

Něco o mně: Jmenuji se Dominik, je mi 18 let a pocházím z Šenova U Ostravy. Studuji Střední průmyslovou školu elektrotechniky a informatiky v Ostravě. Mezi mé záliby patří CS:GO a floorball. Často hraji JB a nerad vidím když někdo kazí hru a to je důvod, proč žádám o práva.

Proč právě já: Protože pravidla a hru ovládám na slušné úrovni. Snažím se vždy upozornit hráče na chyby co dělá. Pokud dá např. dá FK, vysvětlím mu v čem udělal chybu a co by neměl dělat. Na serveru hraji poměrně dlouho a celkově bych řekl že jsem si vydobyl respekt některých lidí na JB4 a také bych řekl, že mě má na tomto serveru dost lidí rádo. Pokud vidím někoho že dává MFK nebo dělá nepořádek na serveru, obracím se na adminy a nic nedávám na forum, i když je to chyba. Na žádném jiném portálu jsem dosud nehrál.

Zkušenosti s CS:GO: CS:GO hraji asi rok a půl a mám na něm nahráno 2400H a minimálně 400H na JB. Chtěl bych prorazit na českou pro scénu a hrát za nějaký tým. Zatím bohužel bez úspěchu. Můj momentální a také nejvyšší rank je GE. JB beru jako takové odreagování od tryhardu. pokud ale vidím hráče, co porušuje pravidla, vždy jej upozorním.

Případné poznámky: Doufám že tato stručná žádost bude stačit a pokud budete mít otázky, klidně se ptejte :)

S pozdravem foxio.
Obrázek
F0xio
Amatér
Amatér

[P]Žádost o práva Jailbreak

od Rumcajz » 28 úno 2017, 18:37

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva Jailbreak

Příspěvekod Karl0s » 01 bře 2017, 13:39