• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Žiadosť o admin práva na Paintball serveroch
Zdravím, rád by som požiadal o admin práva na Paintball serveroch.
Nick v hře : Handi!
Nick na fóru : Dominooo
Profil na fóru : dominooo-u51558.html
Věk : 16 (v novembri 17)
Steam nick : Handi!
Steam ID : STEAM_0:0:196327430
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65540/ ... player=556
Bany nebo přestupky : 2x bany za nadávky ale od predposledného resetu som nemal ani jeden a som slušný, príkladový hráč.
Něco o mně : Som 16 ročný chlapec, bývam v rodinnom dome a v malej dedine, záujmy- na prvom mieste je šport ako napr.: futbal, floorball, beha a samozrejme hranie cs-ka
Chodim na stredú školu technickú v Šuranoch a študujem 4-ročný odbor mechanik nastavovač a školu ukončím maturitou. Neskôr by som sa chcel dostať aj na vysokú školu na STU v Bratislave na odbore strojára ale možno budem aj zarábať ako futbalista
kto vie život mám ešte pred sebou. ,, Handi,,
Proč chci Admin práva ? : Chcem dávať pozor na serveroch Paintball a nemôžem sa pozerať na hráčov, ktorý sa nevedia správať a porušujú pravidlá serveru napriek upozorneniu hráča/akademika.
BONUS :
Akadémia
-začatá: 1.3. 2017
-dokončena: 8.3.2017
Ďakujem za prečítanie mojej žiadosti a dúfam, že se výborne rozhodnete a dáte mi čoskoro vedieť.
Nick v hře : Handi!
Nick na fóru : Dominooo
Profil na fóru : dominooo-u51558.html
Věk : 16 (v novembri 17)
Steam nick : Handi!
Steam ID : STEAM_0:0:196327430
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65540/ ... player=556
Bany nebo přestupky : 2x bany za nadávky ale od predposledného resetu som nemal ani jeden a som slušný, príkladový hráč.
Něco o mně : Som 16 ročný chlapec, bývam v rodinnom dome a v malej dedine, záujmy- na prvom mieste je šport ako napr.: futbal, floorball, beha a samozrejme hranie cs-ka