Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Žádost o práva/ JB2

Příspěvekod AdikTV » 14 bře 2017, 14:24

Ahojky, žádám o práva na - JB2

Jméno ve hře : AdikTV

Jméno na fórum : AdikTV

Profil na fóre : adiktv-u54683.html

Vek : 16 (27.12 2000)

Jméno na steamu : AdikTV

Steam ID : STEAM_0:0:60729742

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=2443

Nějaké bany ??? Co vím tak žádné.

Ahojky, jelikož nevím co o sobě říct, tak to zkrátím :D Jmenuji se Adrián je mi 16 let, jsem bývalý tanečník, v roce 2014 jsem vyhrál MČR :D Takže nic moc, cs 1.6 mám už strašně dlouho aji CS:GO ale v CS:GO jsem dostal VAC, protože starší bráška to nedával tak si stáhl WH. Rád se seznamuji, ikdyž mi to moc nejde :D Ale jinak jsem přátelský, komunikativní, nejsem problémový a nemám s nikým problém, vždy když nějaký je tak se ho snažím vyřešit v klidu a míru. :D O víkendu jsem spíše na PC, protože jsem rodinný typ, který chodí jen občas pít s kamarády, studuji na soukromé střední podnikatelské škole primmat. Tak to je vše co vám o vás řeknu, kdyžtak se můžem seznámit na TS.

Proč zrovná já bych se měl stát adminem ??? Chci to říct jednoduše, rád bych se připojil k vašemu Admin Teamu, protože bych vám mohl pomoct jak ve hře, tak klidně v reálném živote. Rád hledám lidi co porušují pravidla, nebo mají nějaké hacky, proto jsem pro vás nejlepší volba. Další důvod je takový, že bych to bral jako práci, takže bych byl aktivní více, nedělal bych žádné problém, splňoval bych vše co by jste potřebovali.....

Děkuji vám za váš čas, protože jste museli trpět, když jste četli tuto žádost, ale snad jsem vás aspoň trochu ohromil. Věřím, že budete mít dobrou náladu a dáte mi šanci. :shock: :roll: :roll:
AdikTV
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamítnuto] Žádost o práva/ JB2

od Rumcajz » 14 bře 2017, 14:24

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva/ JB2

Příspěvekod JayoX » 14 bře 2017, 15:03 VIP