• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] JailBreak / Jakub
Ahoj rád bych si požádal o práva v sekci Jailbreak již uplynul měsíc od mé poslední žádosti kterou jste mi zamítli.
Nick ve hře: Jakub
Nick na forum: KennyJB
Profil na forum: kennyjb-u50430.html
Věk: 15 let. (21.9. 2001)
Nick na steamu: GS.cz # Jakub
Steam ID: STEAM_0:1:112154448
Hl stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=1056
Nějaké bany nebo prohřešky: Nějaký ten ban mám, v mé poslední žádosti jsem byl zamítnut kvůli mému prohřešku kdy jsem dal TK. Od té doby bych žádný ban mít neměl. Na steam profilu mám ban ochrany VAC - z používání wallhacku v Cs:GO
Něco o mě: Ahoj, jmenuji se Jakub. Narodil jsem se roku 2001 21.9. Pocházím z Broumova kde i v součastnosti žiju a docházím do školy. Co se týče školy tak studuji na střední škole s oborem programátor. Ve volném čase aktivně chodím do fitka + jsem začal chodit na box dále hraji fotbal a flórbal, večer když už mám volno si zahraju JB. Co se teď týče mého chování tak jsem se za poslední dobu dosti změnil, jsem slušný chlapec jak má být
Proč bych chtěl na GS adminovat: Důvod je prostý, jde o to že deno denně se najde nějakej hráč, který kazí ostatním hru. Vždy se snažím zakročit a však oproti nim jsem tam malý pán.. Zrovna dnes jsem nahlásil do pp hráče který kazil hru, taková pomoc se také počítá avšak bych to raději řešil rovnou na serveru. Hráči už sami o sobě ze mě mají "respekt" myslím že bych se na tuhle práci hodil.
Předem děkuji za strávený čas k přečtení mé žádosti atd.
S pozdravem Jakub
Nick ve hře: Jakub
Nick na forum: KennyJB
Profil na forum: kennyjb-u50430.html
Věk: 15 let. (21.9. 2001)
Nick na steamu: GS.cz # Jakub
Steam ID: STEAM_0:1:112154448
Hl stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=1056
Nějaké bany nebo prohřešky: Nějaký ten ban mám, v mé poslední žádosti jsem byl zamítnut kvůli mému prohřešku kdy jsem dal TK. Od té doby bych žádný ban mít neměl. Na steam profilu mám ban ochrany VAC - z používání wallhacku v Cs:GO