• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]Admin Trouble In Terrorist Town
Nazov: Trouble In Terrorist Town
Nick v hre : Mr.SpACe ジ
Nick na fóre : SkamP
Profil na fóre : skamp-u52455.html
Vek : 16
Steam nick : Duke ジ
Steam ID : STEAM_0:1:192403916
Hlstats : Na TTT HlStats ešte asi není
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Občas sa nejaký ten ban nájde na JailBreaku ale od posledného reštartu Hlstats bol len jeden za mojú hlúposť aj som sa z neho ponaučil.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Mates mám 16 rokov chodím na strednú školu v Topolčanoch študujem ako kuchár z maturitou. Mám aj rôzne záľuby od nejakých tých športov trávenie času z kamarátma až po počítač u ktorého zabíjam tú nudu keď je vonku škaredo.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcem pomôcť adminom z chodom serverov pretože každý má aj svoj osobný život a musí furt niečo riešiť na serveroch takže občas není toľko času byť všade. Taktiež by som rád pomohol z mojímy skušenostiamy síce niesú až také obsiahlé ale aj vo mne niečo je a rád sa aj niečo nové priučím a podám to ďalej.
Ďakujem vám že ste si najšli čas si prečítať mojú žiadosť a odpísať mi.
Nick v hre : Mr.SpACe ジ
Nick na fóre : SkamP
Profil na fóre : skamp-u52455.html
Vek : 16
Steam nick : Duke ジ
Steam ID : STEAM_0:1:192403916
Hlstats : Na TTT HlStats ešte asi není
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Občas sa nejaký ten ban nájde na JailBreaku ale od posledného reštartu Hlstats bol len jeden za mojú hlúposť aj som sa z neho ponaučil.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Mates mám 16 rokov chodím na strednú školu v Topolčanoch študujem ako kuchár z maturitou. Mám aj rôzne záľuby od nejakých tých športov trávenie času z kamarátma až po počítač u ktorého zabíjam tú nudu keď je vonku škaredo.