• Stránka 1 z 1
JailBreak 4 / Spawe
Ahoj, rád by jsem požádal o admin práva na server JailBreak 4
Nick ve hře: Spawe
Nick na fórum: SpaweNick
Profil na fórum: spawenick-u2429.html
Věk: 21 let
Steam nick: _spoony_great_
Steam ID: STEAM_0:1:50741202
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=9460
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Ne
Něco o sobě: Ahoj, jmenuji se David a momentálně pracuji jako webdesigner a grafik v jedné úspěšné firmě. Jelikož je moje práce spíše sedavá, tak si rád zajdu prohejbat celé tělo do posilovny a když už je to počasí venku k světu, tak si zajdu na brusle nebo na kolo. Mám rád celkový pohyb, ale i počítačové hry, takže si i rád zahraju. Mezi moje nejoblíbenější hry patří CS 1.6 Je to možná tím, že jsem na tom také vyrůstal. Nepohrdnu ani výborným filmem jakéhokoliv druhu a nebo pořádným seriálem.
Proč by jsem se chtěl stát na GS adminem?: Tak jelikož na Gamesites hraji už přes cca 7 let, tak je to tak trochu i srdcová záležitost. Vzpomínám na moje začátky, které nebyly úplně k světu, ale časem jsem se dopracoval až k admin právům. Je škoda, že jsem na to po nějaké době neměl čas, protože se můj život vyvíjel novým směrem, tak jsem musel práva na serveru zanechat. Každopádně jsem se vrátil a mám chuť dát ruku k dílu jako za starých časů. Co občas na serveru vidím je opravdu směšné, špatné, nervy drásající a smutné. Ta bezmoc, kterou mám v tu chvíli když jsem na serveru je opravdu zničující. Chci aby na serveru bylo více než 8 hráčů. Chci aby se hráči mezi sebou chovali normálně, pěkně, přátelsky a ne aby si jenom pořád nadávali. Trošku mě mrzí, že server JailBreak 4 už není co býval, ale to mi nebrání k tomu abych ho udělal o něco lepší než momentálně je. Chci hráčům pomáhat, bavit se s nimi, smát se s nimi a užívat si hru jako dřív.
Děkuji za Váš strávený čas u mého příspěvku. Budu se těšit na Vaše reakce.
S pozdravem
Váš dlouhodobý hráč Spawe
Nick ve hře: Spawe
Nick na fórum: SpaweNick