• Stránka 1 z 1
[Zamietnute] Ahoj, chcem byt adminom na Jb/server
Nick v hre : PoZZor som zly
Nick na fóre : POzzor
Profil na fóre : POzzor 87
Vek : 17
Steam nick : POzzor68
Steam ID : STEAM_0:0:57386793
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1478/h ... layer
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Niesom slušný človek dostával som veľa bany, ano priznávam sa mal som aš dost a dost banov dakedy som dostával aj teras za nadavky a už ma to nebavilo vždy nadávat. Veľmy ma to mrzi veľmy . Viac krát sa to nestane....
Niečo o sebe : Ahoj volám sa Peter mám 17 rokov študujem AutoMechanik viete chcem sa dostat dalej
aby som mal vela peniaze
. Vždicky ráno stávam oči zaspate
ked stávam ta kamaráti mi volaju že kde som
lebo ja vždi stávam neskoro ... a potom jak skončíme školu idem sa prejist von s kamarátmi a aj s priatelmi vypijeme si NIcolavsku
a aj pivko
a potom ideme domov všetcy a potom v nevolnom čase si zahrám cs, cs hrám už 4 roky.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Ešte ras ahoj. Chcem proste pomáhat ktorý robia napríklad problém na cs, a robia si tam čo chcu proste chcem sa podielat v chode portalu a popratat tam ten bordel čo oni tam robia .
Dakujem :*
Nick na fóre : POzzor
Profil na fóre : POzzor 87
Vek : 17
Steam nick : POzzor68
Steam ID : STEAM_0:0:57386793
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1478/h ... layer
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Niesom slušný človek dostával som veľa bany, ano priznávam sa mal som aš dost a dost banov dakedy som dostával aj teras za nadavky a už ma to nebavilo vždy nadávat. Veľmy ma to mrzi veľmy . Viac krát sa to nestane....
Niečo o sebe : Ahoj volám sa Peter mám 17 rokov študujem AutoMechanik viete chcem sa dostat dalej

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Ešte ras ahoj. Chcem proste pomáhat ktorý robia napríklad problém na cs, a robia si tam čo chcu proste chcem sa podielat v chode portalu a popratat tam ten bordel čo oni tam robia .
Dakujem :*
- POzzor
- Kolemjdoucí