• Stránka 1 z 1
[Přijata] Žiadosť o admina
Ahoj, rada by som požiadala o admina na Aim sekciu.
Nick v hre : Patrii
Nick na fóre: 3Patrii
Profil na fóre: Forum
Vek: 17
Steam nick: Patrii
Steam ID : STEAM_0:1:54057650
Hlstats: hlstats
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Žiadné bany ani prehrešky nemám tu a ani na inom portáli.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Patrícia. Študujem na Strednej Zdravotníckej škole. Medzi moje záľuby patrí maľovanie, chodenie von s kamarátmi, prechádzky s mojím úžasným psom a hranie počítačových hier. Moja najobľúbenejšia hra je CS 1.6 ktorú hrám od svojich 11-tich rokov. Som slušná, snažím sa ísť príkladom svojmu okoliu. Taktiež sa rada priučím novým veciam, rada s niečim pomôžem.
Prečo by som chcela na GS adminovať?: Keďže som si už o práva žiadala a z určitých dôvodov som bola zamietnutá, tak to po čase skúšam znovu. Z chýb som sa poučila a chcela by som touto druhou žiadostou pomahať naďalej na serveroch a byť prínosom pre tento portál.
Vopred ďakujem za prečítanie mojej žiadosti.
Nick v hre : Patrii
Nick na fóre: 3Patrii
Profil na fóre: Forum
Vek: 17
Steam nick: Patrii
Steam ID : STEAM_0:1:54057650
Hlstats: hlstats
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Žiadné bany ani prehrešky nemám tu a ani na inom portáli.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Patrícia. Študujem na Strednej Zdravotníckej škole. Medzi moje záľuby patrí maľovanie, chodenie von s kamarátmi, prechádzky s mojím úžasným psom a hranie počítačových hier. Moja najobľúbenejšia hra je CS 1.6 ktorú hrám od svojich 11-tich rokov. Som slušná, snažím sa ísť príkladom svojmu okoliu. Taktiež sa rada priučím novým veciam, rada s niečim pomôžem.
Prečo by som chcela na GS adminovať?: Keďže som si už o práva žiadala a z určitých dôvodov som bola zamietnutá, tak to po čase skúšam znovu. Z chýb som sa poučila a chcela by som touto druhou žiadostou pomahať naďalej na serveroch a byť prínosom pre tento portál.
Vopred ďakujem za prečítanie mojej žiadosti.
-
3Patrii - Zkušený