• Stránka 1 z 1
[Zamietnute] Žádost na Admin Práva.
Ahoj,
Rád bych požádal o Admin práva na serveru Jailbreak 5.
Nick ve hře: MarKet
Nick na foru: MareKet
Profil na foru: mareket-u55564.html
Věk: 16
Steam Nick: Ket
Steam ID: STEAM_0:1:69588873
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=73459
Nějáké pohřešky, bany: Jeden ban tu byl, za bugování na jedné mapě na JB5, odté doby tam nic nebylo, poučil jsem se.
Něco o mně: Zdravím, moje jméno je Marek a právě studuju na BPČ Šluknov. Nejsem ještě zaměstnaný, protože mi zbývají 4 roky na BPČ. Když mám volný čas, tak se hlavně podílím na věcech co potřebuju udělat, studuvat, být fit, chodit ven, učit se pravidel her, a pak na konec si zahrát ty nějaké hry. Přesněji žádný zaměřený předmět na BPČ není, je to zaměřené na Bezpečnostní a právní činnosti, Armáda, Policie, ochranka, atd.. Psyhologické testy jsou za sebou, a mám šanci jít pak na Kriminálku kvůli chování. S kamarády hodně hraju JB5.
(Poznámka: Na CS 1.6 mám nahraných 85 hodin, všechno je stráveno na JB5.)
Proč bych zrovna chtěl na GS adminovat: Mám hodně zkušenosti s adminováním za těch pár let, dneska na JB5 hraje hodně lidí
co to neumí nebo to právě nehrajou jak pravidla nařizují. Proto bych je chtěl ponaučit a varovat, nejlépe pomoc i hráčům v snází, chci přinést to nejlepší pro komunitu.
Děkuju za čtení vyplnění a doufám že budu přijat.
Rád bych požádal o Admin práva na serveru Jailbreak 5.
Nick ve hře: MarKet
Nick na foru: MareKet
Profil na foru: mareket-u55564.html
Věk: 16
Steam Nick: Ket
Steam ID: STEAM_0:1:69588873
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=73459
Nějáké pohřešky, bany: Jeden ban tu byl, za bugování na jedné mapě na JB5, odté doby tam nic nebylo, poučil jsem se.