• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] COD: MW #1 / [WY]BADCONSCIENCE-Spatnesvedomi
Dobrý den, rád bych tímto žádal o admin. práva na serveru COD: MW #1.
Nick ve hře: [WY]BADCONSCIENCE-Spatnesvedomi
Nick na fóru: audacios
Profil na fóru: audacios-u34773.html
Věk: 17 let
Steam nick: [WY] #AUDACIOS
Steam ID: STEAM_0:1:146863833
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_66442/ ... layer=3997
Nějaké bany nebo prohrešky ( GS, jiný portál ):
- Ve jméně tohoto serveru jsem přibližně před jedním měsícem porušil pravidlo daného serveru,
konkrétněji šlo o malé nadávky.
- Také bych rád doplnil, již pomalu před rokem jsem byl nahlášen na serveru (momentálně si již nepamatuji kde...) za jisté požívání mnou neznámé modifikace pro hru (hack či něco podobného)
Byl doložen daný důkaz, který nebyl řádně prověřen a permanentní ban mi byl i přesto udělen.
Něco o sobě:
- Jmenuji se: Pavel Kolář
- Studuji SŠ Řemeslnou, v průběhu 2. ročníku.
- Mé záliby: Co se týče hry, tak jí samotné se věnuji již velikou řádku let,
přičemž jsem dokázal získat mnoho zkušeností jako je např. řízení serveru obecně.
(také co se týče tvorby map, tvorby/ůpravy modifikací apod.
Proč bych se chtěl na GS stát adminem?
- Byl to vždy můj sen.
Jelikož jsem si ho nejednou splnil, konkrétně při založení svého vlastního serveru,
nebylo to příliš "zábavné" nebo-li jsem nezískal daný pocit spokojení. Naopak od mého očekávání.
Na tomto daném serveru (COD: MW #1) hraji aktivně již pár dlouhých měsíců.
Za tu dobu jsem byl schopen získat první místo v hodnocení, přičemž jsem mohl mít tolik času pro vypozorování průběhu hry.
Co se samotného průběhu týče ze stránky porušování pravidel serveru, mne donutilo k této myšlence.
Má aktivita na serveru je poměrně veliká, proto jsem také začal více sledovat průběh hraní ostatních hráčů.
Přičemž zhruba podle mých statistik, se poslední měsíc na serveru zvýšil poměr porušování pravidel; konkrétněji cheatování/hackování.