• Stránka 1 z 1
[Zamietnute] Žádost o admina na JailBreak3
Název: JailBreak3 / Awee
Zdravím, rád bych se stal součástí admin týmu na JailBreak3.
Nick ve hře: Awee
Nick na fóre: AweeT
Věk: 17
Steam nick: ✪AwwҼ #ShҼlby♥
Steam ID: STEAM_0:0:91549665
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Dostal jsem jediný ban, který měl násladek, že jsem zabil 3 a více lidí a ani jsem si neuvědomil, co jsem řekl. Admin to pochopil, ale ban jsem musel dostat.
Niečo o sebe : Moje jméno je Jakub, pocházím z Prahy, studuji střední školu, někdy jsem mimo počítač(nějaké dny) a trávím hodně času s kámošema venku. Na počítač jsem tak kolem večera, někdy se najde čas a jsem tam dřív, ale většinou to je kolem večera.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chtěl bych hráčum zlepšit hraní, aby nedostávali furt nějaké FK, a nebo by někdo nenadával, pro toho člověka to nemusí být nic hezkého. No ale hlavně jsem se chtěl zapojit do admin týmu, abych mohl co nejvíce pomáhat, nejvíc jak by to šlo. Všiml jsem si, že na JailBreaku3 nechodí skoro žádní admini, proto jsem zkusil štěstí o admin
.
Zdravím, rád bych se stal součástí admin týmu na JailBreak3.
Nick ve hře: Awee
Nick na fóre: AweeT
Věk: 17
Steam nick: ✪AwwҼ #ShҼlby♥
Steam ID: STEAM_0:0:91549665
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Dostal jsem jediný ban, který měl násladek, že jsem zabil 3 a více lidí a ani jsem si neuvědomil, co jsem řekl. Admin to pochopil, ale ban jsem musel dostat.
Niečo o sebe : Moje jméno je Jakub, pocházím z Prahy, studuji střední školu, někdy jsem mimo počítač(nějaké dny) a trávím hodně času s kámošema venku. Na počítač jsem tak kolem večera, někdy se najde čas a jsem tam dřív, ale většinou to je kolem večera.