• Stránka 1 z 1
[Z]Marťáás / JailBreak
Nick na serveru: Marťáás
SID: STEAM_0:0:77535073
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16 let
Mé HlStats:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=16410
Bany, které jsem dostal: Žádný ban jsem na herních serverech JailBreak nedostal.
Něco o mně:Jmenuji se Martin, je mi 16 let a bydlím v rodiném domě poblíž města Nový Jičín s rodiči. Mám psa (fenku) která se jmenuje Eamy potom vlastníme různé druhy dobytku a jiné havěti. Pracuji na stavbě a zároveň studuji v oboru masér.
Proč právě já:Jsem spolehlivý člověk který rád pomáhá a udržuje na serveru pořádek klid a mír.
Zkušenosti s CS:GO:ve hře CS:GO mám nahráno přes 2,015 hodin. Vím jak tato hra funguje a kde co je. Jediné co mi občas dělá problémy jsou nové aktualizace.
Případné poznámky:Rád bych se omluvil že tento účet byl založen dnešním dnem to jest 7.6.2017 nevzpomínám si na uživatelské jméno k mému starému účtu. Potom bych byl velice rád kdyby se našli nějaké drobné nedokonalosti přimhouřit oko a nebo mi napsat o doplnění.
Děkuji a přeji příjemný zbytek dne Marťáás
SID: STEAM_0:0:77535073
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16 let
Mé HlStats:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=16410
Bany, které jsem dostal: Žádný ban jsem na herních serverech JailBreak nedostal.
Něco o mně:Jmenuji se Martin, je mi 16 let a bydlím v rodiném domě poblíž města Nový Jičín s rodiči. Mám psa (fenku) která se jmenuje Eamy potom vlastníme různé druhy dobytku a jiné havěti. Pracuji na stavbě a zároveň studuji v oboru masér.
Proč právě já:Jsem spolehlivý člověk který rád pomáhá a udržuje na serveru pořádek klid a mír.
Zkušenosti s CS:GO:ve hře CS:GO mám nahráno přes 2,015 hodin. Vím jak tato hra funguje a kde co je. Jediné co mi občas dělá problémy jsou nové aktualizace.