Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z]Marťáás / JailBreak

Příspěvekod Martaas » 07 čer 2017, 17:07

Nick na serveru: Marťáás

SID: STEAM_0:0:77535073

Sekce, na které chci práva: JailBreak

Věk: 16 let

Mé HlStats:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=16410

Bany, které jsem dostal: Žádný ban jsem na herních serverech JailBreak nedostal.

Něco o mně:Jmenuji se Martin, je mi 16 let a bydlím v rodiném domě poblíž města Nový Jičín s rodiči. Mám psa (fenku) která se jmenuje Eamy potom vlastníme různé druhy dobytku a jiné havěti. Pracuji na stavbě a zároveň studuji v oboru masér.

Proč právě já:Jsem spolehlivý člověk který rád pomáhá a udržuje na serveru pořádek klid a mír.

Zkušenosti s CS:GO:ve hře CS:GO mám nahráno přes 2,015 hodin. Vím jak tato hra funguje a kde co je. Jediné co mi občas dělá problémy jsou nové aktualizace.

Případné poznámky:Rád bych se omluvil že tento účet byl založen dnešním dnem to jest 7.6.2017 nevzpomínám si na uživatelské jméno k mému starému účtu. Potom bych byl velice rád kdyby se našli nějaké drobné nedokonalosti přimhouřit oko a nebo mi napsat o doplnění.

Děkuji a přeji příjemný zbytek dne Marťáás
Martaas
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Z]Marťáás / JailBreak

od Rumcajz » 07 čer 2017, 17:07

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Marťáás / JailBreak

Příspěvekod byLife » 10 čer 2017, 00:37 VIP

Mas rad klid a mir, taktéž máme primourit oko, ale nedokážeš za ty dny splnit nahlášení, nebo tak aspoň projevit snahu.. Jaký je tvůj starý účet ? Proč by jsi mel dostat výjimku ?
byLife
CS:GO Admin

Příspěvekod Martaas » 10 čer 2017, 17:51