Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Práva 1V1 Aréna

Příspěvekod WolkOfWafow » 28 čer 2017, 12:13

Nick na serveru: Maxik

SID: STEAM_0:1:198273799

Sekce, na které chci práva: Aim ( 1VS1 Aréna )

Věk: 16 Let ( 10.10 2000 )

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187066/hlstats.php?mode=playerinfo&player=309

Bany, které jsem dostal: Tak ban jsem určitě dostal, nechci lhát jelikož není to správné. Dostal sem ban už asi 3x za voice a chat nadávky ale už sem si uvědomil že je to k níčemu a poučil jsem se z mé chyby.

Něco o mně: Dobrý den jmenuji se Tomáš, je mi 16 let, žiji v Karlovarském kraji přesněji v Bečov Nad Teplou, moje koníčky sou např. Fotbal, běh, sportování, Hraní na PC, pokecáníčko na TS3 a tak dále. Co se týče mého studujícího života tak právě studuji Automechanika na SOU Toužim, již postupuji do 2 ročníku. Mám přítelkini z kterou už jsem více jak 3 roky a jsem štastnej že jí mám a vždy dokáže podpořit, mám dále i kočku, pejska a dále i papuška který má mluvit ale jak si mu to nejde :D...

Proč právě já: Jelikož na serveru nevídám často admini a je jich tam třeba tak sem se rozhodl že to skusím i když teda mám tak 30% šanci. Co se týče proč bych chtěl být jedním z GS Administrátoru jelikož je to muj celo životní sen a chci se někam dál. Chci pomoct serveru od hloupích hráču, poznámek či už Cheateru a spamu, reklam a hlavně natáhnou více a více lidí na server !

Zkušenosti s CS:GO: Tak skušenosti nemám až tak veliké samozdřejmě sem už po několikáte v ranku Supreme ale pořád v tom nejsem na 100% dobrej, jenom přece níkdo není uplně dokonalej.

Případné poznámky: Prosím neberte na uvahu předešlé žádosti na ostatních portálech tento učet jsem před týdnem vyměnil. Důkaz dodám případně HLSA. Děkuju za pochopení.
Hraji jen když musím hrát !
WolkOfWafow
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Z] Práva 1V1 Aréna

od Rumcajz » 28 čer 2017, 12:13

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Práva 1V1 Aréna