Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

žiadost o admin práva na dust 2 only server 1

Příspěvekod michalcibulka24 » 01 črc 2017, 23:10

nick v hre:F.E.A.R.-mI
nick na fóre:michalcibulka24
vek:22
steam nick:michalcibulka2424
steam ID: STEAM_0:1:220272590
hl stats:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hlstats.php?mode=playerinfo&player=301919
http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=105768
dnes som si kupil steam tak preto tak málo nahraté to druhe je ešte pred tym ako som mal stram.

prehrešky alebo bany: Tak cs hrávam už dlhé roky a pokial si dobre pamätám dostal som bann za nadávky ale strašne dávno ale tak to som mal asi 15 rokov tak to už som dospel a dostal rozum

niečo o sebe: Ahoj volám sa Michal školu mám už dokončenú momentálne pracujem ako majster výroby robím len na 2 smeny čiže mám ranné a poobedné takže po rannej som prakticky od 16:00 do 22:00 na serveroch hlavne po novom na dust 2 only server 1 ale hrávam aj zombie blood 1 tam mám aj evip už dlhé roky a po poobednej som na serveroch od 23:00 až do 02:00 a cez víkendy hrávam tiež vo volnom case sa venujem futbalu a behaniu a sem tam cez víkend aj s priatelmi kdesi vyrazím ale už nato nemám tolko cašu kedže bývam už s priatelkou a treba vrázat peniaze do inych vecí tak to je asi o mne vsetko ak by chcel niekto vediet viac kludne napiste.