• Stránka 1 z 1
[P] Lachy > JB
Nick na serveru: ževraj Lachyy
SID: STEAM_0:0:49266297
Sekce, na které chci práva: JailBreak servery
Věk: 16 y.o.
Mé HlStats:tu
Bany, které jsem dostal: Pamatuji si, že jsem dříve dostal ban od nY z důvodu toho, že jsem dal příkaz, aby hráči pustili klávesnici a myš. Potom jsem začal hru na Simona a dal hráčům příkaz, aby šli na čáru (bez použití "Simon říká..."). Hráči se tedy rozeběhli všude možně a já zabil ty, co byli na čáře (myslel jsem si, že mohou jít kamkoliv krom čáry) a po následném zabití 3 hráčů na čáře, jsem dostal ban za mfk.
Něco o mně: Jmenuji se Michal, je mi 16 let a bydlím nedaleko Svitav. Mezi mé záliby patří posilování a hraní počítačových her jako je právě Counter-Strike. Studuji na střední škole, obor bezpečnostně právní činnost. Proto bych se v budoucnu chtěl věnovat práci u policie nebo kdekoliv jinde u ozbrojených složek. Jsem klidný člověk, řekl bych flegmatik, ale né vždy dokážu zůstat klidný a potom kolem mě všude možně létají různé věci.
Proč právě já: Jak jsem říkal, jsem klidný člověk, a proto se snažím věci řešit s chladnou hlavou (bohužel, ne vždy to jde
), s lidmi se snažím vycházet a rád jim podat pomocnou rukou. Na serveru by měl panovat mír a pořádek, jak to většinou není, pokud na serveru není schopný admin (což už je zázrak
). Někdy si i říkám, co dělají někteří lidé v A-teamu, když mi ani nedokáží odpovědět na otázky typu: Jak si koupit V.I.P. , či jaké jsou webové stránky gamesites. A dají mi radši kick.
Proto bych se rád podělil na zlepšení a rozvoji portálu.
Zkušenosti s CS:GO: Zkušenosti s CS:GO ? Myslím si, že dost velké. Na cskách jsem vyrůstal, konkrétně na 1.6. V CS:GO mám v tuto chvíli nahraných přesně 2 513 hodin. Globála jsem hitnul asi 10x.. potom jsem přestal hrát kvůli škole, momentálně jsem Supreme, ale doufám, že za chvíli opět Globálek.
Dříve jsem byl i admin na Hunger Games.
Případné poznámky: Myslím, že jsem toho napsal už dost (pochybuji, že jste to dočetli až sem