• Stránka 1 z 1
[Z] Haftpflicht™ / TTT
Nick na serveru: Haftpflicht™
SID: STEAM_0:0:157290595
Sekce, na které chci práva: Trouble in Terrorist Town
Věk: 19 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_205007 ... layer=1652
Bany, které jsem dostal (i na CS 1.6): Žádný ban na tomto serveru jsem nedostal.
Něco o mně: Jmenuji se Dan, je mi 19 let, Bydlím kousek od Hradce Králové. Studuju Střední Průmyslovou školu v Rychnově nad Kněžnou a právě jsem úspěšně dokončil 3tí ročník. Ve volném času rád hraju hry na Pc a nebo trávím čas s přáteli.
Proč právě já: . Proč právě já? Rád pomáhám novým hráčum pochopit princip na TTT a nemá rád lidi co kazí hru ostatním (random killama a pod.)
Zkušenosti s CS:GO: Můj aktualní rank je Double AK a na CS:GO mám nahráno více jak 2k hodin a na TTT přes 35h.
Případné poznámky:
SID: STEAM_0:0:157290595
Sekce, na které chci práva: Trouble in Terrorist Town
Věk: 19 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_205007 ... layer=1652
Bany, které jsem dostal (i na CS 1.6): Žádný ban na tomto serveru jsem nedostal.
Něco o mně: Jmenuji se Dan, je mi 19 let, Bydlím kousek od Hradce Králové. Studuju Střední Průmyslovou školu v Rychnově nad Kněžnou a právě jsem úspěšně dokončil 3tí ročník. Ve volném času rád hraju hry na Pc a nebo trávím čas s přáteli.
Proč právě já: . Proč právě já? Rád pomáhám novým hráčum pochopit princip na TTT a nemá rád lidi co kazí hru ostatním (random killama a pod.)
Zkušenosti s CS:GO: Můj aktualní rank je Double AK a na CS:GO mám nahráno více jak 2k hodin a na TTT přes 35h.
Případné poznámky:
-
kraft - Kolemjdoucí
[Z] Haftpflicht™ / TTT
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Haftpflicht™ / TTT
Za tu dobu co hraju TTT, si nejde nevšimnout toho jak se na serveru vyjadřuješ, máš neustálé blbé připomínky k hráčům a celkově tvé chování není vhodné na post admina, osobně bych ti doporučil aby jsi na tom zamakal jestli se chceš stát adminem.
P.s: Omlouvám se že se tu vyjadřuju