Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

FPS v mapě

Příspěvekod flendis » 22 črc 2017, 09:22

Ahoj, jde o to, že tvořím mapu pro knife :) mám tam pouze spawny + kopečky dolu a už mi to bere moc FPS (normal na knife mám 200-300-400) a tady prostě 120+- :D kdyby jste mi poradili, byl bych moc rád :)
díky a pěkny zbytek dne :)
  • EVIP ---> Furien#3, Zombie Blood#1, JailBreak#2,DeathRun !!!
  • VIP ---> Knife Server#3, Furien#9 !!!
Obrázek
Uživatelský avatar
flendis
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 282
Registrován: 22 bře 2015, 13:59

FPS v mapě

od Rumcajz » 22 črc 2017, 09:22

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: FPS v mapě

Příspěvekod ackocc » 22 črc 2017, 09:25

Pridaj si ma na Steame: www.steamcommunity.com/id/ackoc , skusim ti niejak poradit. ;)
alf
Uživatelský avatar
ackocc
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 255
Registrován: 18 črc 2017, 08:21

Re: FPS v mapě

Příspěvekod flendis » 22 črc 2017, 22:06

Zde dávám svojí nedodělanou první mapu ;)
tu texturu oblohy jsem tam měl i okolo, jen jsem zkoušel jestli by to fungovalo i tak, jak jsem jí tam dal :) kdyby někdo zjistil a pomohl mi stěmi FPS, byl bych mu moc vděčný ;) --> rmf soubor ---> http://leteckaposta.cz/920336072
  • EVIP ---> Furien#3, Zombie Blood#1, JailBreak#2,DeathRun !!!
  • VIP ---> Knife Server#3, Furien#9 !!!
Obrázek
Uživatelský avatar
flendis
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 282
Registrován: 22 bře 2015, 13:59

Re: FPS v mapě

Příspěvekod Luther » 23 črc 2017, 07:55

flendis píše:Zde dávám svojí nedodělanou první mapu ;)
tu texturu oblohy jsem tam měl i okolo, jen jsem zkoušel jestli by to fungovalo i tak, jak jsem jí tam dal :) kdyby někdo zjistil a pomohl mi stěmi FPS, byl bych mu moc vděčný ;) --> rmf soubor ---> http://leteckaposta.cz/920336072


Víš kde je problém? Máš tam tzv. leak a proto ta mapa nemá stíny a je pouze přesvícená, protože ty z toho uzavřeného prostoru uniká světlo i mimo.
Koukal jsem co je špatně, neboť ti světlo mizelo skrze brush podlahy a nakonec jsem si toho všiml. Nevím proč, ale obě části břehu (u CT i T) máš převedeny na func_button. Udělej z nich normální brushe a bude vše ok. :)

Obrázek pro představu, co vlastně myslím Stačí označit brush a kliknout na "toWorld" tlačítko. To je vše. ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: FPS v mapě

Příspěvekod flendis » 23 črc 2017, 12:33

Super, díky moc :) (300 FPS v mapě ;) )
ještě jen kdyby jsi mi mohl porait 2 věci, protože věřím že si to jen přečteš a už víš co tam je špatně :D :)
VODA: když chodím ve vodě, jdou slyšet normal moje kroky, nebo když do ní skočím z velké výšky normaálně me to zabije :D
INVIS řebřík z vody: mám tam texturu AAATRIGER s entitou func_ladder, a chci když po ní polezu, aby to nedělalo zvuk žebříku :D
  • EVIP ---> Furien#3, Zombie Blood#1, JailBreak#2,DeathRun !!!
  • VIP ---> Knife Server#3, Furien#9 !!!
Obrázek
Uživatelský avatar
flendis
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 282
Registrován: 22 bře 2015, 13:59

Re: FPS v mapě

Příspěvekod Luther » 23 črc 2017, 13:41

flendis píše:Super, díky moc :) (300 FPS v mapě ;) )
ještě jen kdyby jsi mi mohl porait 2 věci, protože věřím že si to jen přečteš a už víš co tam je špatně :D :)
VODA: když chodím ve vodě, jdou slyšet normal moje kroky, nebo když do ní skočím z velké výšky normaálně me to zabije :D
INVIS řebřík z vody: mám tam texturu AAATRIGER s entitou func_ladder, a chci když po ní polezu, aby to nedělalo zvuk žebříku :D

VODA: to bude tým, že místo func_water jsi použil func_conveyor či takového něco. ;)

INVIS žebřík: tu aaatriger s entitou func_ladder, tam mít nemusíš, stačí jen malinko zvýšit hladinu a hráč bude z té vody (func_water) vyskakovat normálně - když to dobře uděláš. :) Pokud ale trváš na tvém řešení, tak se zvuku nelze zbavit, je to součástí GoldSource Enginu hry. :|
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: FPS v mapě

Příspěvekod flendis » 24 črc 2017, 09:12

Luther, s tou vodou díky, je mi trapné že stále otravuju, ale potřebuju pomoct noo... :D
Teď když mám v mapě přidané vodopády, světlo a všechno, a zkompiluju to, tak mi tabulka přestane odpovídat, a v csku mám normálně mapu ale není tam nic co jsem přidal :/ mapa --> rmd soubour zde
  • EVIP ---> Furien#3, Zombie Blood#1, JailBreak#2,DeathRun !!!
  • VIP ---> Knife Server#3, Furien#9 !!!
Obrázek
Uživatelský avatar
flendis
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 282
Registrován: 22 bře 2015, 13:59

Re: FPS v mapě

Příspěvekod flendis » 24 črc 2017, 09:28

Tak sorry, ostatní věci se mi ukládají, akorát ten vodopád s func_water je ve hře neviditělný viz. Tu není vidět z pohledu, Zde jsem ve vodopádu, ale není vidět...
  • EVIP ---> Furien#3, Zombie Blood#1, JailBreak#2,DeathRun !!!
  • VIP ---> Knife Server#3, Furien#9 !!!
Obrázek
Uživatelský avatar
flendis
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 282
Registrován: 22 bře 2015, 13:59

Re: FPS v mapě

Příspěvekod flendis » 24 črc 2017, 14:25

Pohled na mojí mapu, ve hře nejsou vidět vodopády ...
Reklama na Gamesites.cz + mojí osobu
Secret:
Když půjdeme do jednoho vodopádu, a vyplujeme po něm výš, projdeme zdí kde je ukrytý flash granát :)
Bedny jdou normálně rozbít, uvnitř bedny je další flash
Dodělávám:
Nějaký to okolí, přidám nějaký ten menší strom ;)
Pracuji na tom, aby šli vidět vodopády :/
  • EVIP ---> Furien#3, Zombie Blood#1, JailBreak#2,DeathRun !!!
  • VIP ---> Knife Server#3, Furien#9 !!!
Obrázek
Uživatelský avatar
flendis
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 282
Registrován: 22 bře 2015, 13:59

Re: FPS v mapě

Příspěvekod stargate » 25 črc 2017, 22:29

Ahoj, mapa se mi líbí (vypadá čistě a jednoduše). Jenom prosím udělej vodu průhlednou (třeba na hodnotu 100 - v properties func_water), bude to potom vypadat jako voda :).

Jaké stromy tam chceš dávat? Myslím, že se k těmto dust texturám nehodí. Raději tam přidej menší bedny, pokud máš v plánu něco přidávat.

Tip: Na netu lze najít skybox list, takže si do mapy můžeš vložit jiné pozadí, než klasické skály. Taky doporučuji si vyhrát s nastavením light_enviroment (pokud tedy již nemáš). Můžeš v mapě vytvořit stíny tím, že změníš úhel slunce (cca 30°). Mapa potom vypadá ještě lépe :).
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: FPS v mapě

Příspěvekod flendis » 25 črc 2017, 23:14

Ahoj, pozměnil jsem textury a pár věcí, zítra až budu na Pc sem hodím videjko jak to zatím je+ co plánuju dodělat :)
  • EVIP ---> Furien#3, Zombie Blood#1, JailBreak#2,DeathRun !!!
  • VIP ---> Knife Server#3, Furien#9 !!!
Obrázek
Uživatelský avatar
flendis
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 282
Registrován: 22 bře 2015, 13:59


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků