• Stránka 1 z 1
[Z]Twixo 38 / Jailbreak
Nick na serveru:
- Twixo38
SID:
- STEAM_0:1:213738133
Sekcia, na ktorej chcem práva:
- Jailbreak
Vek:
- 15
Moje HlStats:
- http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=20726
Bany, ktoré som dostal:
- čisté konto bez banu (banlist)
Niečo o mne:
- well, tak začnem klasicky, volám sa David a bývam na západnom Slovensku i keď niekedy dávam východniarský prízvuk. Študujem na základnej škole, momentálne som skončil ôsmu triedu, pretože som šiel do školy neskôr ako ostaný rovesníci.
Vo voľnom čase sa venujem Jailbreaku, mojím friends alebo iným koníčkom. Prevažne väčšinu času strávim počúvaním hudby (EDM, House Progressive, Dubstep).
Prečo práve ja:
- Začiatky Jailbreaku som mal na 1.6, kde je toho o mnoho viac. Neskôr som sa dotal ku JB CS:GO, kde to bolo odosť lahšie. Neskôr som sa začal venovať pravidlám a chcel som si spravi akadémiu lebo by to bola dobrá skúsenosť a neskôr počas akademie som dostal chuť na admina, takže som mal motiváciu odosť väčšiu. Takže prečo ja? Ak sa do niečoho zahrýznem, tak sa tomu venujem strašne moc, takže ako admin by som sa snažil o zlepšenie Jailbreak serverov a mnoho iného.
Skúsenosti s CS:GO:
- Má niečo cez 1k hodín (spolu s main účtom), moc som nebol na MM, ale viac na komunitné servery, pretože som prešiel z 1.6, kde je tých módov oveľa viac, takže sa vyznám vo surfe,bhope, rôznych módov atd.
Prípadné poznámky:
- Najväčší prehrešok bol maximálne move. Snažím sa prevažne vychádzať priateľsky a riešiť problémy s chladnou hlavou.
Chcel by som poďakovať za prečítanie mojej prihlášky
- Twixo38
SID:
- STEAM_0:1:213738133
Sekcia, na ktorej chcem práva:
- Jailbreak
Vek:
- 15
Moje HlStats:
- http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=20726
Bany, ktoré som dostal:
- čisté konto bez banu (banlist)
Niečo o mne: