• Stránka 1 z 1
Žádost o práva na JB
Server: JailBreak Server
Ahoj, rád bych požádal o admin práva na JailBreaku.
Nick: Scottyjane
Forum: scottyjane
Profil : profil
Věk : 20
Steam nick : scottyjane
Steam ID : STEAM_0:0:82211069
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=48256
Bans: Ne, nikdy jsem na Steam účtu nedostal ban ani kick. Nebyl k tomu důvod a zato jsem rád.
Něco o mé maličkosti: Jmenuji se Daniel, je mi 20 let, jsem z Trutnova ve Východních Čechách (Je to 50 km od Hradce Králové). Jsem vyučený automechanik a již dva roky pracuji jako operátor ve výrobě v jedné místní továrně. Mé záliby jsou zimní sporty (lyže, snowboard a jízda na sněžném skůtru), má autodílna na kterou jsem pyšný (Je to můj koníček nebo spíš takové odreagování od všeho co mě štve). Dělám 12h směny. To znamená že mám krátký a dlouhý týden. Když nejsem v práci tak jsem doma a hraju csko a jednu nebo dvakrát za týden jdu do dílny na celý den. Ve finále čas na csko je. minimálně 30 hodin týdně bych tam našel. Koukám že jsem se docela rozepsal tak snad mi to pomůže
A proč bych chtěl adminovat? Je to prosté. Hraji nejčastěji na JB3 a dost mi vadí když jsou u CT neschopní hráči nebo trollové a admin není přítomný. Člověk proti tomu nic nezmůže a otrávený pak Csko vypíná... Zkrátka bych přidal další dvě oči aby to přesně takoví lidi nekazily ostatním.
Děkuji za Váš čas a prosím o důkladné zvážení mé žádosti.
Ahoj, rád bych požádal o admin práva na JailBreaku.
Nick: Scottyjane
Forum: scottyjane
Profil : profil
Věk : 20
Steam nick : scottyjane
Steam ID : STEAM_0:0:82211069
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=48256
Bans: Ne, nikdy jsem na Steam účtu nedostal ban ani kick. Nebyl k tomu důvod a zato jsem rád.