Příspěvků: 7
			 • Stránka 1 z 1
		
	
[V]Problém / MC
Operační systém: Win 7
Origo: ANO
Verze Minecraftu: 1.11.2
Módy: žádné
Kdy se problém objevil: Při novém počítači
Chci spustit MC a napíše mi to minecraft / program přestal pracovat, u všech verzí je to stejné.
			Origo: ANO
Verze Minecraftu: 1.11.2
Módy: žádné
Kdy se problém objevil: Při novém počítači
Chci spustit MC a napíše mi to minecraft / program přestal pracovat, u všech verzí je to stejné.
DJ rooms a Zombie Chronic 1 jsou zde na Gamesites.cz můj domov.
		- 
				

Majkinator - Kolemjdoucí

 - Příspěvky: 8
 - Registrován: 16 dub 2017, 22:07
 
[V]Problém / MC
            
          A uz jsi vyzkousel treba tohle? 
            
          
          
          
          
            
         
      - 
					

Rumcajz - Patriot

 - Příspěvky: 97323
 - Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
 
Re: Problém / MC
Smaž složku .minecraft, pokud používáš starý launcher. Pokud používáš nový, odinstaluj minecraft a nainstaluj ho znovu.
Pokud ani to nepůjde, smaž minecraft znovu, stáhni tento launcher a zkus spustit hru přes něj.
			Pokud ani to nepůjde, smaž minecraft znovu, stáhni tento launcher a zkus spustit hru přes něj.
                                       Discord: Viyomi#5590
Steam: http://steamcommunity.com/id/IamViyomi
 
		Steam: http://steamcommunity.com/id/IamViyomi
- 
				

DarkRayCode - Spamerův sluha

 - Příspěvky: 1092
 - Registrován: 17 čer 2013, 18:23
 
Re: Problém / MC
Píše to toto : 
--- Minecraft Crash Report ----
// Why did you do that?
Time: 5/5/17 12:42 PM
Description: Initializing game
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bes.ap(SourceFile:600)
at bes.an(SourceFile:436)
at bes.a(SourceFile:383)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)
A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------
-- Head --
Thread: Client thread
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bes.ap(SourceFile:600)
at bes.an(SourceFile:436)
-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at bes.a(SourceFile:383)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)
-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.11.2
Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1
Java Version: 1.8.0_131, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 77821224 bytes (74 MB) / 150876160 bytes (143 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.11.2
LWJGL: 2.9.4
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
GL Caps:
Using VBOs: Yes
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs:
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
CPU: <unknown>
			--- Minecraft Crash Report ----
// Why did you do that?
Time: 5/5/17 12:42 PM
Description: Initializing game
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bes.ap(SourceFile:600)
at bes.an(SourceFile:436)
at bes.a(SourceFile:383)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)
A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------
-- Head --
Thread: Client thread
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bes.ap(SourceFile:600)
at bes.an(SourceFile:436)
-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at bes.a(SourceFile:383)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)
-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.11.2
Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1
Java Version: 1.8.0_131, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 77821224 bytes (74 MB) / 150876160 bytes (143 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.11.2
LWJGL: 2.9.4
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
GL Caps:
Using VBOs: Yes
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs:
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
CPU: <unknown>
DJ rooms a Zombie Chronic 1 jsou zde na Gamesites.cz můj domov.
		- 
				

Majkinator - Kolemjdoucí

 - Příspěvky: 8
 - Registrován: 16 dub 2017, 22:07
 
Re: Problém / MC
Aktualizuj ovladače tvé grafické karty.
			                                       Discord: Viyomi#5590
Steam: http://steamcommunity.com/id/IamViyomi
 
		Steam: http://steamcommunity.com/id/IamViyomi
- 
				

DarkRayCode - Spamerův sluha

 - Příspěvky: 1092
 - Registrován: 17 čer 2013, 18:23
 
Re: Problém / MC
Chtěl bych se domluvit na nějakou určitou dobu na TS3, děkuji.
			
		- 
				

TomMyGS - Mistr Yoda

 - Příspěvky: 2172
 - Registrován: 19 kvě 2015, 14:42
 - Bydliště: Zlínský kraj
 
Re: Problém / MC
Zdravím, ak ti prestal program prestal pracovať tak ti  radím skús kliknúť pravým na mc a klikni na  riešiť problémy s kompatibilitou  a skús dať skúsiť odporúčané nastavenie.
			
		- Woffikk
 - Kolemjdoucí

 - Příspěvky: 3
 - Registrován: 19 srp 2017, 20:48
 - Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
 
			Příspěvků: 7
			 • Stránka 1 z 1
		
	
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků
