• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] JuliusIV / Survival / EventMaster
1) JuliusIV
2) skoro 19
3) Origo mám
4) Splněná ne, ale byl jsem přijat. Určitě hodlám akademii dodělat.
5) Aktivované VIP ne, ale za týden si ho koupím, protože teď jsem bez kreditu
6) 2-4 hodiny denně, o víkendu více
7) Žádné
8) Žádné
9) Jmenuji se Patrik a studuji anglicko-české gymnázium Amazon. Mezi mé oblíbené aktivity patří fotbal, florbal, sledování sportů, čtení knih a samozřejmě MC.
10) Proč právě já? Ovládám gramatiku, jsem aktivní, spolehlivý. Minecraft, stavění a designování mě baví. TS3, Skype mám. Zkušenosti mám velké. Působil jsem na portálu naplno.sk, kde jsem byl operátorem (stavěl jsem eventy, spawn a různé stavby pro server). Ovládám WorldEdit a většinu pluginů na serveru. Rád pomáhám, když si někdo neví rady, vždycky pomůžu jak na webu, tak na serveru. Myslím si, že bych pro Vás mohl být přínosem kvůli mým zkušenostem a nápadům na eventy.
11) Save mého eventu zde: http://leteckaposta.cz/686438582
Děkuji Vám za přečtení a za odpověď,
JuliusIV
2) skoro 19
3) Origo mám
4) Splněná ne, ale byl jsem přijat. Určitě hodlám akademii dodělat.
5) Aktivované VIP ne, ale za týden si ho koupím, protože teď jsem bez kreditu

6) 2-4 hodiny denně, o víkendu více
7) Žádné
8) Žádné
9) Jmenuji se Patrik a studuji anglicko-české gymnázium Amazon. Mezi mé oblíbené aktivity patří fotbal, florbal, sledování sportů, čtení knih a samozřejmě MC.
10) Proč právě já? Ovládám gramatiku, jsem aktivní, spolehlivý. Minecraft, stavění a designování mě baví. TS3, Skype mám. Zkušenosti mám velké. Působil jsem na portálu naplno.sk, kde jsem byl operátorem (stavěl jsem eventy, spawn a různé stavby pro server). Ovládám WorldEdit a většinu pluginů na serveru. Rád pomáhám, když si někdo neví rady, vždycky pomůžu jak na webu, tak na serveru. Myslím si, že bych pro Vás mohl být přínosem kvůli mým zkušenostem a nápadům na eventy.
11) Save mého eventu zde: http://leteckaposta.cz/686438582
Děkuji Vám za přečtení a za odpověď,