• Stránka 1 z 1
[Zamietnute] Žádání o admin práva na Basebuilder 1
Ahoj, Rád bych zažádal práva na server Basebuilder 1.
Nick v hre : lolorus
Nick na fóre : Dion
Profil na fóre :https://www.gamesites.cz/forum/dion-u18109.html
Vek : 17
Steam nick : Lolorus
Steam ID : STEAM_0:0:177970950
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... yer=215616
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ban jsem dostal před 2 rokamy ale bohužel si nepamatuji za co, bylo to na jailbreak a myslím že za neznalost pravidel. (Bylo více banů ale nepamatuju si za co přesně byli) Upřimě nikdo není dokonalí aby nedostal ban nebo neporušil pravidla.
Niečo o sebe : Ahoj, jmenuju se Lukáš. Hraju počítačové hry jako je counter strike 1.6 a global offensive, hraju fotbal,florbal studují anglický a německý jazyk. Studuji 3 ročníkem na střední škole obor Kuchař číšník. Jsem ochontý pomáhat a rád se něco nového naučím. PS: Basebuilder jsem hrál přibližně před 2 rokami za Extra Vip Dion, kdy jsem ztratil aktivační kod a na gamesite podpoře mi ho nedokázaly vrátit. Po 2 rokách jsem si ho opět koupil. Trávím na serveru více jak 2 hodiny denně .(Steam s CS 1.6 jsem zakoupil dnes abych mohl žádat o admin práva)
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Hraju na Bs1 často, a neustále se stává že některý hráči porušují pravidla. Staví do cizý base, buguje na spawnu, nebo jsou 3 v jedné base. Proto bych tu byl já který by dohlížel na to, aby Basebuilder 1 byl v pořádku, jsem ochotný každému pomoct a poradit.
Byl bych rád kdybych mohl být vzorem všem na serveru a mohl pomáhat, děkuju za váš čas. Lukáš
Nick v hre : lolorus
Nick na fóre : Dion
Profil na fóre :https://www.gamesites.cz/forum/dion-u18109.html
Vek : 17
Steam nick : Lolorus
Steam ID : STEAM_0:0:177970950
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... yer=215616