• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]Žiadosť o Admin práva
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Trouble in Town serveroch.
Nick v hre: Darth.Vader
Nick na fóre: Vader
Profil na fóre: ucp.php
Vek: 21
Steam nick: Darth.Vader ( ak nie tento tak potom jack_svk1, neviem presne ktorý z tých dvoch)
Steam ID: STEAM_0:0:178495603
Hlstats: Bolo mi povedané, že TTT hlstats nemá.
Bany:Dostal som jeden od Maxipes za Wallhack, ale vymenil som za Evip na Public 1. Odvtedy už hrávam čisto.
Niečo o sebe : Volám ja Ján, ešte stále študujem. Moje koníčky sú: šach v ktorom ma už cca 4 roky nikto neporazil, potom stolný futbal, ping pong a aj nejaká dobrá kniha není na zahodenie (napr. trilógia Pána Prsteňov). Samozrejme nesmie chýbať ani Csko.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Už viac krát sa mi stalo, že som bol online ale žiaden admin a na serveru bol cheater, ktorého nemal kto zabanovať + by sa mi páčilo byť v tak dobrej spoločnosti adminov. Síce niesom dáko skúsený ale rýchlo sa učím.
Za prečítanie tejto žiadosti a jej skoré vybavenie vopred ďakujem.
Nick v hre: Darth.Vader
Nick na fóre: Vader
Profil na fóre: ucp.php
Vek: 21
Steam nick: Darth.Vader ( ak nie tento tak potom jack_svk1, neviem presne ktorý z tých dvoch)
Steam ID: STEAM_0:0:178495603
Hlstats: Bolo mi povedané, že TTT hlstats nemá.
Bany:Dostal som jeden od Maxipes za Wallhack, ale vymenil som za Evip na Public 1. Odvtedy už hrávam čisto.
Niečo o sebe : Volám ja Ján, ešte stále študujem. Moje koníčky sú: šach v ktorom ma už cca 4 roky nikto neporazil, potom stolný futbal, ping pong a aj nejaká dobrá kniha není na zahodenie (napr. trilógia Pána Prsteňov). Samozrejme nesmie chýbať ani Csko.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Už viac krát sa mi stalo, že som bol online ale žiaden admin a na serveru bol cheater, ktorého nemal kto zabanovať + by sa mi páčilo byť v tak dobrej spoločnosti adminov. Síce niesom dáko skúsený ale rýchlo sa učím.
Za prečítanie tejto žiadosti a jej skoré vybavenie vopred ďakujem.
-