Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Calvin Klein / žádost / JB

Příspěvekod KalvinJB » 01 říj 2017, 12:59 VIP

Obrázek
Zdravím, toto je má žádost o administrátorská práva na sekci JB.

Nick na serveru: [K]alvin

SID: STEAM_0:0:35092372

Sekce, na které chci práva: JB

Věk: 17 let

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=3264

Bany, které jsem dostal: Byli mi uděleny 4 bany celkem, a to pouze na počátku mého hraní, všechny byli nevážné a pouze na hodinu. Poslední ban byl Permanentní za mou obrovskou chybu, kterou už nemusím asi rozvádět více.

Něco o mně: Zdravím všechny administrátory a čtenáře, mé jméno je Leon ale přezdívají mi [K]alvin. Je mi 17 let a bydlím se svými rodiči a mladší sestrou (12) v Praze. Studuji grafický design a internetové média nyní třetího ročníku. Jsem člověk co rád pracuje v týmu a komunikuje. Na JB dohromady účinkuji 5 let, na GS kolem 3 roků. Na Gamesites mám opravdu dlouhou historii co se táhla až na TF2. Avšak aktivně hraji pouze JB na CS:GO, kde hraji od prvního dne spuštění modu. Velice se orientuji v chodu hry a jeho pravidlech.

Proč právě já: Chtěl bych se vrátit do postu admina, abych opět mohl dělat to co mě baví. Chtěl bych sám udržovat klid a chod serveru bez pomoci ostatních, tím myslím abych nemusel spamovat adminy na steamu. Navíc mi chybí kluci z A-Teamu.

Zkušenosti s CS:GO: Obrovské.

Případné poznámky: Děkuji pár jedincům že mi vždy pomáhali, jmenovitě: Brookly, Life, Patas, Zajo.

Děkuji za verdikt, snad se rozhodnete správně, :)
[K]alvin
CS:GO admin
CS:GO support
FB moderátor
EX CS:GO správce akademie
KalvinJB
Spamerův sluha
Spamerův sluha

[Zamítnuto] Calvin Klein / žádost / JB

od Rumcajz » 01 říj 2017, 12:59

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Calvin Klein / žádost / JB

Příspěvekod Awee (cti ejvi) » 01 říj 2017, 14:01