• Stránka 1 z 1
[Z] Ziadosť o práva na JailBreak
Nick : Dr.Weed
SID : STEAM_0:1:151775248
Sekcia kde chcem práva : JailBreak
Vek : 17
HLStats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=6384
Bany ktoré som dostal : dostal som 2 bany za spamm na 10 minut chat/ct
Niečo o mne : Volám sa Tomáš. Mám 17 rokov . Študujem na gymnáziu v Košiciach. Modzi moje koníčky patrí plávania , cyklistika
a hranie CS:GO.
Prečo prave ja : Som schopný človek , viem velmi dobre pracovat s ludmi, som zodpovedný , doteraz som stále zabitému
Teroristivi vysvetlil začo dostal kill, no rád by som tuto funkciu spĺnal uz s právami, som velmi aktívny , na
JailBreaku som minimalne 5 krat do tyzdna .Pravidlá ovladam dobre. Medzi ostatnymi hračmi som obľubený.
Skúsenosti s CS:GO : CS:GO uz hrám asi 2 roky , moj aktuálny rank je MG 2 na Jailbreaku som strávil aktivne 450 a viac hodín .
Prípadne poznámky : Rozhodol som sa poziadat o práva hlavne s dovodu mojej iniciatívy , no poradil som sa aj s 3 admínmi a
dostal som ustne odporucenie aby som to skusil ze mám na to aby som dostal práva , tak dufam ze
dostanem sancu.
Ďakujem
SID : STEAM_0:1:151775248
Sekcia kde chcem práva : JailBreak
Vek : 17
HLStats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=6384
Bany ktoré som dostal : dostal som 2 bany za spamm na 10 minut chat/ct
Niečo o mne : Volám sa Tomáš. Mám 17 rokov . Študujem na gymnáziu v Košiciach. Modzi moje koníčky patrí plávania , cyklistika
a hranie CS:GO.
Prečo prave ja : Som schopný človek , viem velmi dobre pracovat s ludmi, som zodpovedný , doteraz som stále zabitému
Teroristivi vysvetlil začo dostal kill, no rád by som tuto funkciu spĺnal uz s právami, som velmi aktívny , na
JailBreaku som minimalne 5 krat do tyzdna .Pravidlá ovladam dobre. Medzi ostatnymi hračmi som obľubený.
Skúsenosti s CS:GO : CS:GO uz hrám asi 2 roky , moj aktuálny rank je MG 2 na Jailbreaku som strávil aktivne 450 a viac hodín .