Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

Žádost o práva na GG1

Příspěvekod Raccoon » 07 pro 2017, 17:37

Zdravím,

rád bych zažádal o práva na serveru Gungame 1.

nick ve hře: Raccoon
věk: 21 (5.3.1996)
STEAM ID: STEAM_0:0:22095250
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2140/hlstats.php?mode=playerinfo&player=12574
forum: Doposud jsem se nijak neúčastnil diskuzí na fóru, to mám nicméně v plánu změnit za předpokladu, že by mi byla práva přidělena.

bany: Mám VAC ban (asi rok starý) za použití autobhopu na jump serveru. Byl to hodně zbytečný BAN už jen proto že
jumpy umím, mám naskákáno stovky hodin. autobhop jsem vyzkoušel jen z nudy a zvědavosti.

o mě: Jmenuji se Štěpán, bydlím (sám) ve městě Blansko. Mám maturitu z oboru ekonomické lyceum na Obchodní akademii v Blansku a nyní pracuji jako dispečer servisu ve firmě ATA - Raccoon s.r.o. K CS 1.6. jsem se asi před půl rokem vrátil po poměrně dlouhé době a vtáhlo mě do sebe jako za starých časů. Mimo jiné mám rád sledování seriálů, filmů a o víkendech oblítávání různých klubů či hospod (v pátek večer mě online nezastihnete nejspíš nikdy :D).

proč chci práva: Na serveru Gungame 1 mám nahranou už nějakou tu hodinu a na jiné servery ani nechodím. Z toho důvodu vidím s jakými problémy se server potýká (úmyslné teamkilly, nadávky, semtam nějaký cheater, ...) a když jsem na něm už v podstatě skoro každý den, tak jsem se rozhodl že se chci podílet na udržování jeho bezproblémového chodu.

Předem díky za odpověď :)
Raccoon
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

Žádost o práva na GG1

od Rumcajz » 07 pro 2017, 17:37

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva na GG1

Příspěvekod Niggas » 08 pro 2017, 06:54