• Stránka 1 z 1
[PRIJATY] Tesko / hns
Zdravím, rád bych požádal o práva na jump serverech.
Nick ve hře: Shiriashi
Nick na fórku: Tesko
Profil na fórku: tesko-u369.html
Věk: 16
Steam nick: [T]esko^^.
SID: STEAM_0:0:105640375
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1969/h ... ayer=34758
Nějaké bany, prohřešky: O žádných nevím
Něco o sobě: Takže, jmenuji se Tomáš a momentálně studuji průmyslovku, obor IT. Mezi mé záliby patří čtení, programování, cestování a také technologie, kterými jsem fascinován už odmalička. Sám sebe bych popsal jako kreativního, upřímného; avšak "citlivého" - nemám rád, když se někomu nelíbí práce, kterou jsem odvedl (ale rád přijímám názory).
Proč bych chtěl být adminem? : Do A-Teamu bych se chtěl vrátit hlavně kvůli tomu, že hidenseek je jeden ze serverů, kde jsou admini málokdy. Já na hidenseeku trávím spoustu času a rád bych tam udržoval pořádek. Adminem jsem již byl, nechal jsem se zrušit, ale "úplný" důvod jsem tam nenapsal. V případě zájmu mohu tuto informaci poskytnout v pm, popř. na ts - nechci to psát zde. Děkuji za pochopení.
Doufám v kladné vyřízení mé žádosti, přeji hezký zbytek dne.
Tesko.
Nick ve hře: Shiriashi
Nick na fórku: Tesko
Profil na fórku: tesko-u369.html
Věk: 16
Steam nick: [T]esko^^.
SID: STEAM_0:0:105640375
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1969/h ... ayer=34758
Nějaké bany, prohřešky: O žádných nevím
Něco o sobě: Takže, jmenuji se Tomáš a momentálně studuji průmyslovku, obor IT. Mezi mé záliby patří čtení, programování, cestování a také technologie, kterými jsem fascinován už odmalička. Sám sebe bych popsal jako kreativního, upřímného; avšak "citlivého" - nemám rád, když se někomu nelíbí práce, kterou jsem odvedl (ale rád přijímám názory).