Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté]JailBreak #4 | AdmireYou

Příspěvekod Admirke » 02 led 2018, 10:28

Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na JailBreak serveroch.

Nazov: Žiadosť o práva

Nick v hre: AdmireYou

Nick na fóre: Admirke

Profil na fóre: Ťuk

Vek: 19

Steam nick: AdmireYou

Steam ID: STEAM_0:0:75246801

Hlstats: Ťuk

Nejaké bany alebo prehrešky: Mám jeden ban, ktorý som dostal od admina Safiron, samozrejme podotknem, oprávnený, konkrétne za FK na mape jail_greytown, kde som zabil hráča bez toho aby niečo spravil. O žiadnom inom bane neviem a ani banmenu o ňom nevie :lol:

Niečo o sebe: Volám sa Roman, som z Dolného Kubína, mám 19 rokov, študujem na FIITke v Bratislave, kde momentálne bývam na internáte s priateľkou. Mojími hobby sú excel, cvičenie, lolko a cs 1.6/GO. Proste taký bežný teeneagerský životík ako ho asi všetci poznáme. Jailbreak hrám už 4 roky dokopy na rôznych účtoch v rôznych časových intervaloch. Teraz som sa vrátil a znovu pociťujem aké je to super byť tam s tými ľuďmi a baviť sa na tom, ako šimon prešmyčkuje 8-).

Prečo by som chcel na GS adminovať?: Jedným z hlavných dôvodov je samozrejme klišé - udržiavať poriadok, byť príkladom a zabrániť cheatom a protivným hráčom kaziť hry. Lenže byť adminom u mňa by bola pocta, keďže si hocikedy prídem v pohode nálade a v príjemnej atmosfére zahrať konkrétne na JailBreak #4, kde, dá sa povedať, mám rád ľudí, ktorí tam hrajú vďaka ich skutočnej zábave a príjemnom vystupovaní. Česť výnimkam. Na GS by som chcel adminovať a pomáhať druhým adminom resp. nechať si pomáhať od druhých a spolu vykonávať túto mimoriadne perfektnú pozíciu.

Ďakujem za čas venovaný prečitaniu žiadosti a verím v jej SAMOZREJME* POZITÍVNEvybavenie.

*častica vyjadrujúca neutrálnosť následujúceho slova
Do not say anythin’, just admire you.

ExtraVIP: JailBreak #4 [AdmireYou]
ExtraVIP: Zombie Mini #1 [Admirke]

Akademik | Z | 0/150
Admirke
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí