Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamitnuto po testu] Javorismus/Jailbreak

Příspěvekod Javorismus » 08 led 2018, 18:18

Nick ve hře : Javorismus

Nick na fóre : Javorismus

Profil na fóre : javorismus-u55641.html

Vek : 21

Steam nick : Javorismus

Steam ID : STEAM_0:1:107783804

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=94187

Nejaké bany alebo prohřešky ( GS, iný portál ): Měl jsem několik banů, 85 % jich bylo na chat.Nejdelší byl tuším na 24 h za nadávání do rodiny, což bylo nedorozumění, protože to nebylo myšleno jako urážka a s hráčem kterého se to dotklo, jsem to vyřešil formou vysvětlení a omluvy na steamu.

Něco o sobě : Jmenuji se Pavel, jsem z Olomouce. Mám vystudouvanou střední školu obor strojírenství. Pracuji jako strojvedoucí v součásné době pouze v zácviku.

Proč by jsem chtěl na GS adminovat? : Hlavním důvodem je ignorace ostatních hráčů. Neznají základní pravidla jak už serverové tak slušného chování. Proto také píši (znova) tuto žádost.

V té minulé žádosti, mi bylo řečeno, abych ukázal zájem. Toho jsem se snažil docílit nahlašováním do pp, jenže jsem řešil pracovní poměr a následných vyšetřeních s tím spjatých. Proto jsem neměl dostatek času.
Javorismus
Amatér
Amatér

[Zamitnuto po testu] Javorismus/Jailbreak

od Rumcajz » 08 led 2018, 18:18

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Javorismus/Jailbreak

Příspěvekod Poland » 08 led 2018, 23:47

Ahoj,

S žadatelem mám zkušenosti. Občas jsem tě na serverech potkával. Jako hej no, pravidla tak nějak ovladas, ale i tak mi vždy přišlo, ze se chovas strašně povrchně, hlavně když ti admin něco vysvětluje, tak je to spíš arogance než slušnost odpovědět "Díky, toto jsem nevěděl, budu příště vědět." Možná kdyby si více zapracoval na komunikaci i s mladšími hráči a adminy bylo by to fajn. Zatím mi to tak ale nepřijde.

Hezký zbytek večera.
-P.