• Stránka 1 z 1
[Prijatý] žádost o práva na war3 server
Název: War3FT+SaveXP #1 / Maximus
Nick v hre : Maximus
Nick na fóre : Maxximus
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 22
Steam nick : I'm PanPipo
Steam ID : STEAM_0:0:30242161
http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_4199/h ... layer=1309
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Žiadny BAN
Něco o sobě:
Zdravím celé GS. Jmenuji se Petr mam dostudováno pracuji jako osvč v rodinné firmě. Ve svém volném času rád hraji právě
war3mod na GS.
Proč by sem chtěl na GS adminova? :
Byl jsem už admin na jednom nejmenovaném portále na tenhle mod a ten to mod mám rád a na GS ho hraji pravidelně.
Hlavní důvodem pro žádost je že na serveru prakticky nepotkáte admina a hráči si tam kolikrát ošklivě urážejí.
Chtěl bych hlavně, aby na serveru všichni dodržovali pravidla a nikdo se tam kvůli tomu nehádal a nekazil hru ostatním.
Další důvod bych chtěl uvést i to že nemá kolikrát kdo pomoc novým hráčům a někteří hráčí prostě honí rank a nezajímá je nový baža...
Jsem si vědom, že nemám dostatečný počet příspěvků, ale zase na serveru jsem každý den a vím jak to tam kolikrát chodí a hráče tam znám. Tim bych chtěl říci, že jako "budoucí admin" bych měl výhodu v tom, že kdyby se tam rozčílil hráč, který tam hraje denně (Kocourek) snad mi odpustí, že ho uvádím jako příklad, ale člověk který ho zná tak ví, že sem tam mu hraje na nervy nějaký hráč co porušuje pravidla uráží ho atd. dokážu k tomu přistoupit jinak než když tam bude nový hráč a začne urážet stálé hráče. Jen tím chci říci že admin, který tam nechodí a nezná ty hráče co tam hrají každý den plný úkoly tak nezná a přitom by tím šlo chránit stále poctivé hráče a pomáhat novým.
Předem doufám, že se na mě nenaštve žádný z adminů
Dale bych chtěl říc pokud by mi žádost nevyšla určitě mě to nijak nezanevře vůči GS naopak to beru i tak jako zprávu, že
se někdo podívá na to proč na serveru nejsou Admini
Děkuji vám za váš strávený čas nad moji žádosti a přeji vám hezký den.
Nick v hre : Maximus