• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] GO / jailbreak
Nick na serveri: Anime 'tGO' Hackerino
SID: STEAM_0:1:208644258
Sekcia, na ktorej chcem práva: Jailbreak
Vek: 16
Moje HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=13319
Bany, ktoré som dostal: dostal som 1 ban na 1 hodinu za fk, z ktorého som sa poučil, bol som ešte retardovaný
Niečo o mne: Ahojte, volám sa Richard, narodil som sa v Topoľčanoch ale bývam v Trenčíne, chodím na strednú školu do Dubnice n/Váhom odbor elektrotechnika (slaboprúd), určite by som chcel byť programátorom alebo ITčkar, zatiaľ si len tak vytváram stránku
. Moje záľuby sú tenis a florbal.
Prečo práve ja: Ráno to je jednoduché, málo hráčov, ľahko sa nahlasuje. ALE keď už je večer tak nás tam je 20 hráčov a keď mi niekto dá fk, tak sa to strašne ťažko rieši keď tam nie je admin a veľakrát sa stane, že sa na mňa vykašlú a pokračujú ďalej v hre. Ja by som chcel pomôcť tým, že takéto problémy (aj ostatné) budem riešiť čo najrýchlejšie a upozorňovať ľudí na ich chyby, snažiť sa im pomôcť a pokúsiť sa zlepšiť komunitu.
Skúsenosti s CS:GO: Mam nahrané cez 430 hodín, môj rank nie je kto vie aký (Gold 3) ale veľa lúdi mi hovorí, že hrám na MG. Na serveroch mam cez 3 a pol dňa nahraného a snažím sa byť čo najviac na jailbreaku. Stava sa mi často, že nevedia prečítať to tGO (tégéo) ale to nevadí
Poznámky: pred pol rokom cca som bol akademikom ale odišiel som na žiadosť, zmenil som sa a chcem sa vrátit späť do teamu
SID: STEAM_0:1:208644258
Sekcia, na ktorej chcem práva: Jailbreak
Vek: 16
Moje HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=13319
Bany, ktoré som dostal: dostal som 1 ban na 1 hodinu za fk, z ktorého som sa poučil, bol som ešte retardovaný

Niečo o mne: Ahojte, volám sa Richard, narodil som sa v Topoľčanoch ale bývam v Trenčíne, chodím na strednú školu do Dubnice n/Váhom odbor elektrotechnika (slaboprúd), určite by som chcel byť programátorom alebo ITčkar, zatiaľ si len tak vytváram stránku