• Stránka 1 z 1
[Prijatý]Žiadosť o práva DD2 only 3
Ahojte, tak po mesiaci žiadam znova...od poslednej žiadosti som akurát zas zostarol o 1 rok
Tak žiadam práva na server DD2 ONLY 3
Nick v hre : Max1
Nick na fóre : Max1
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 19
Steam nick : Max1 mix? gather?
Steam ID : STEAM_0:1:76209338
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=406820
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie nemám určite žiadne prehrešky...steam mám ale kúpený od druhého človeka...ale pozeral som to a nemalo by tam nič byť... snáď
na serveroch sa snažím byť slušný a veľa vecí myslím zo srandy a taktiež si nenechám skákať po hlave.
Niečo o sebe : Volám sa Lukáš,študujem odbor mechanik-mechatronik na SOŠ...momentálne som v maturitnom ročníku
Vo voľnom čase rád zabrdam do elektro vecí alebo s kamarátmi.Nezanedbávam ani šport,hrám hokejbal stolný tenis a tieto vecičky
V neposlednom rade si sadnem aj za PC a zahrám csko ako každý.Niesom tiež svätuškár,zanadávam si ako som už spomínal,ale to asi patrí k životu
. Csko hrám už od mala ani nemapätám kedy som ho prvý krát zapol.Mal som s ním asi 3 roky pauzu,hral som CS:GO. Bol som adminom na iných portáloch ak môžem spomenúť tak bol to surmiserver, 1gaming...myslím že oba sú už zaniknuté...ale bolo to samozrejme nie na tomto ale inom steame,ktorý už nemám...
nevadí snáď.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Tak určite chcem pomôcť hlavne lapať tých cheaterov a držať poriadok na serveri, a ...ale aj byť prínosom pre portál..Ale hlavne byť k dispozícii pre hráčov na serveri
Ďakujem ak si nájdete čas prečítat si to,prehodnotiť a snáď dať kladné odpovede. Max1

Nick v hre : Max1
Nick na fóre : Max1
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 19
Steam nick : Max1 mix? gather?
Steam ID : STEAM_0:1:76209338
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=406820