• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žádost o práva na Furien 2
Moje údaje:
Nick ve hře: Deinzo
Nick na fóru: Deinzo
Věk: 21
Steam nick: Deinzo
Steam ID: STEAM_0:0:95900353
HL Stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... yer=371778
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Žádné bany na GS ani na jiných serverech. (Možná když jsem byl mladší a hloupější tak asi za nadávky.)
Něco o sobě: Zdravím všechny, něco málo o mě. Moje jméno je Dalibor. Je mi 21 let. Pracuji jako mechanik v malém servise. Rád hraju na PC nové hry, taky jezdím na kole ve volném čase.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat: Nějaké ty zkušenosti bych měl mýt. Chtěl bych rád pomoci GS Teamu bojovat proti hráčům kteří nehrajou férově a nerespektují či zneužívají pravidel serveru. Pomáhat ve všech ohledech samozřejmě jen podstivě! Když tak si nechat do budoucna rozšiřovat práva na více serverech.
Předem vám děkuji za pochopení a brzké vyjádření.
S pozdravem Dalibor
Nick ve hře: Deinzo
Nick na fóru: Deinzo
Věk: 21
Steam nick: Deinzo
Steam ID: STEAM_0:0:95900353
HL Stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... yer=371778
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Žádné bany na GS ani na jiných serverech. (Možná když jsem byl mladší a hloupější tak asi za nadávky.)
Něco o sobě: Zdravím všechny, něco málo o mě. Moje jméno je Dalibor. Je mi 21 let. Pracuji jako mechanik v malém servise. Rád hraju na PC nové hry, taky jezdím na kole ve volném čase.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat: Nějaké ty zkušenosti bych měl mýt. Chtěl bych rád pomoci GS Teamu bojovat proti hráčům kteří nehrajou férově a nerespektují či zneužívají pravidel serveru. Pomáhat ve všech ohledech samozřejmě jen podstivě! Když tak si nechat do budoucna rozšiřovat práva na více serverech.
Předem vám děkuji za pochopení a brzké vyjádření.
S pozdravem Dalibor

-
Deinzo - Kolemjdoucí
[Zamietnuté]Žádost o práva na Furien 2
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žádost o práva na Furien 2