Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté]JailBreak / gE/* RewCrew

Příspěvekod Ambi » 31 led 2018, 18:45

Dobrý den,
níže se nachází má žádost o administrátorská práva na sekci JailBreak.

Nick v hre : gE/* RewCrew

Nick na fóre : Ambi

Profil na fóre : ambi-u30977.html

Vek : 17

Steam nick : ©°Profesor¥s°®

Steam ID : STEAM_0:0:94213910

Hlstats : Zde

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Před týdnem jsem dostal ban na chat za malé nadávky délky 10 minut, protože CT používalo voice changer a nebylo mu nic rozumět, neustále mě a ostatním hráčům dával FK a ruply mi nervy; po chvíli jsem si uvědomil svoji chybu a již bych ji znovu nezopakoval, na případné jiné bany si již nepamatuji.

Niečo o sebe : Mé jméno je Filip, je mi 17 let a právě studuji na střední škole v Brně. V mých 6 letech jsem se začal věnovat hokeji a díky podpoře mé rodiny jsem u něj vydržel přes 10 let, v současnosti se mu již nevěnuji kvůli zdravotním důvodům. Během této doby jsem se snažil věnovat i floorbalu, u kterého jsem vydržel 2 roky. Již od mých 13 let jsem hrál CS 1.6, kde jsem začínal na serverech s herním módem JB, Aim a Zombie. Krátkou dobu jsem hrál i Váš JB na CS:GO, avšak JB servery na CS 1.6 mě bavily více než na CS:GO, proto jsem se k nim vrátil. Již dříve jsem byl administrátorem na jiných serverech s JB módem, ale nebyla tam taková vysoká aktivita hráčů jako na Vašich serverech. S adminováním JailBreak serveru bych neměl mít problém, jelikož má znalost amxx je velmi dobrá, myslím si že pravidla znám perfektně nazpaměť a neměl bych s nimi mít problém.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Rád bych zredukoval množství hráčů u CT, kteří neznají pravidla. Chtěl bych omezit počet cheaterů, flagerů a dalších, kteří se pokouší o pokažení hry ostatním hráčům, či o poškození portálu GS. Díky těmto činnostem bych chtěl pomoci portálu v rozvoji.

Na závěr bych Vám chtěl poděkovat za přečtení celé mé žádosti a za jakoukoli zpětnou vazbu.