• Stránka 1 z 1
[Zamitnuty] ziadost o prava na vsetky servery
Nazov: Sekcia / player1
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na vsetky servery
Nick v hre : player1
Nick na fóre : Player1aa
Profil na fóre : habs-u41534.html
Vek : 11
Steam nick : GS.cz # Habs
Steam ID : WhiteCloWn
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... layer=1457
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie som slušný človek, zatiaľ som žiadný problém nemal, vsetci ma maju radi.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Jožo mám vychodenú skoro miestnu ZŠ. Momentálne som zamestnaný v rodinnom podniku. Vo voľnom čase navštevujem divadlo, pozriem si kvalitný film, študujem literatúru, chodím von s priateľmi a v neposlednom rade si zahrám CS, som známy petržalský raper a robím aktivne karate, mám čierny pás.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Nakolko som najlelpsi hrac na serveri, vela hracov ma pozna ako dobreho a nekonfliktneho cloveka, presvedcili ma pod velkym natlakom, aby som poziadal o prava. Nakolko ked vzdy hram, pride nejaky citer alebo hrac co nadava ostatnym a nie je tam ziadny admin. GS potrebuju adminov ako som ja co budu davat pozor a trestat demenciu.
Ďakujem za čas venovaný prečitaniu žiadosti a verím v jej kladné vybavenie.
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na vsetky servery
Nick v hre : player1
Nick na fóre : Player1aa
Profil na fóre : habs-u41534.html
Vek : 11
Steam nick : GS.cz # Habs
Steam ID : WhiteCloWn
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... layer=1457
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie som slušný človek, zatiaľ som žiadný problém nemal, vsetci ma maju radi.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Jožo mám vychodenú skoro miestnu ZŠ. Momentálne som zamestnaný v rodinnom podniku. Vo voľnom čase navštevujem divadlo, pozriem si kvalitný film, študujem literatúru, chodím von s priateľmi a v neposlednom rade si zahrám CS, som známy petržalský raper a robím aktivne karate, mám čierny pás.