• Stránka 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
[Prijatá] Žiadosť o práva.
Ahojte, chcela by som požiadať o práva.
Nick v hre :Simi:
Nick na fóre : 2simi2
Profil na fóre : 2simi2-u58724.html
Vek : 23 (v máji 24)
Steam nick: Siminečka
Steam ID : STEAM_1:0:239054626
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1969/h ... ayer=71401
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie, vždy som sa správala tak, aby bolo všetko podľa pravidiel. Nikdy som žiadny ban nedoslala. Vždy som hrávala iba na GS presnejšie na ZM Blood 1 alebo Deathrun. Na serveroch nenadávam a správam sa vzorne.
Niečo o sebe: Volám sa Simona ale všetci mi hovoria Sima. Mám 23 no už v máji 24 rokov. Pochádzam z Trnavy. Študujem 5 ročník vysokej školy ktorá je tiež v Trnave. Popri škole chodím na brigády čo činý aj môj príjem. Kedže študujem a nie vždy chodím do práce, kedže ma aj škola dosť vyčerpáva, nájdu sa aj dni ktoré rada strávim s priatelmi, spolužiakmi..celkovo som veľmi spoločenský a dobre naladený človek. Nemám problém si s "barským" pokecať. Taktiež si rada zahrám aj CSko. Presnejšie s CSkom som začala asi pred 8 rokmi tiež na ZM Blood 1 a Deadrun-e na ktorých mám EVIP. Kedže postupom času prišla matura a výška už tolko času nebolo a musela som sa s cskom rozlúčiť. No pred pol rokom som sa ku nemu vrátila. Pravdupovediac chýbalo mi to
.
Prečo by som chcela na GS adminovať?: Ako som už spomínala hrávala som už pred 8 rokmi. Skúseností mám celkom dosť. Ide mi o to, teda mám pociť, že čím viac sa porušujú pravidlá. Aby som bola presná ide o Deathrun. Pravidelne posielam demá, screen-y adminom s ktorými som v každodennom kontakte. Vždy ked vidím porušenie pravidiel upozorním daného človeka čo robí zle a keď nepomôže spravím demo. Nakoľko nie vždy sú adminy k dispozicií (najmä v ranných a poobedných hodinách ) býva dosť často toto chovanie nepotrestané či už slayom alebo kickom. Preto by som Vás chcela požiadať o práva a zaradenie sa do radu adminov.
Ďakujem.
S podravom Simi
Nick v hre :Simi:
Nick na fóre : 2simi2