Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z]Žiadosť o práva Furien 1

Příspěvekod UjoLuck » 03 bře 2018, 11:35

Názov : Furien #1

Ahoj rád by som požiadal o práva na Furien #1.

Nick v hre : JustONE` Nocna Mora! UjoLuck

Nick na fóre : UjoLuck

Profil na fóre : ucp.php

Vek : 17

Steam nick : Born to die

Steam ID : STEAM_0:1:163438461

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1674/h ... yer=181022

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ) : Žiadny ban som nedostal na GS ani na inom portály.

Niečo o sebe : Volám sa Dávid študujem na strednej škole ako automechanik/elektrikár som v 2 ročníku budúci rok končím mám 17 rokov v auguste budem mať 18, mám 3 súrodencov bývam v Bánove pri Nových Zamkoch, rád pracujem na autách baví ma to a to je hlavné, sem tam si zašportujem väčšinou to je futbal. Rád chodim aj na diskotéky cet víkend či volno :D ale to asi každý, chodievam von aj z pratiou. Ale zo všetkého mám najradšej sadnúť si za ntb a spustiť si Counter-Strike :) rád hrám skoro všetky mody zato mam skoro všade EVIP :D, rád chodievam aj na Furien 1 a keď som tam a hrám tak stále sa tam nájdu taký hráči čo nenaplnujú mod... kempia chodia do txt nadávajú iným hráčom keď sa im nepáčí že ich zabili. Rád by som pomohol serveru aby takýto hráči boli spravodlivo potrestaný a svoje chyby si uvedomili a viac to nerobili.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcel by som aby na servery neboli hráči ktorý porušujú pravidla sú to nepovolené programy alebo nevhodným správaním. Chcel by som sa zapojiť do admin-teamu a pomáhať zo serverom.

Ďakujem za váš čas, a odpoveď.
UjoLuck
Amatér
Amatér

[Z]Žiadosť o práva Furien 1

od Rumcajz » 03 bře 2018, 11:35

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žiadosť o práva Furien 1

Příspěvekod GrooS » 03 bře 2018, 21:28 VIP

Od poslední žádosti se toho velice hodně změnilo, řekl bych že tvá snaha za tento měsíc byla jedna z největších kterou jsem tu kdy viděl.

Zamítnuto.
GrooS