• Stránka 1 z 1
[Z]Basebuilder 1 / toxo
Čau! rád by jsem si požádal o adminské práva na server Basebuilder 1.
Nick v hre : toxo
Nick na fóre : dtoxo
Profil na fóre : dtoxo-u60346.html
Vek : 17
Steam nick : toxo.
Steam ID : STEAM_1:0:5842870
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/hlstats.php?mode=playerinfo&player=480604
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ne, žádné bany v historii nemám.
Niečo o sebe : Čau, jmenuji se Patrik a pocházím ze zamořené Ostravy. Jak jste se mohli už dočíst, je mi 17 let a studuji na střední škole (není podstatné na jaké přesně
). Můj koníček je celkově sport... fotbal, florbal, basketbal, judo. Samozřejmě také počítačové hry, které hraji už od svých 9 let kdy jsem dostal svůj první počítač. Mezi moje nejoblíbenější hry patří PUBG, všechny díly Mafie a samozřejmě cska - jak 1.6 tak i novější CS:GO.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Na serveru hraji v poslední době skoro celý den, a z 75% co tam jsem, tam není admin. No když tam admin není tak je ten server nehratelný (kradení bloků, blokování tunelů, na některých mapách zombie bugujou bloky a takové maličkosti jako nadávky atd.). Jelikož hraji na serveru teď dost často tak bych to chtěl změnit a pomoct serveru k dobrému. Zkušenosti s adminováním mám jak z CS:GO kde jsem působil jako admin, tak i z 1.6 kde jsem na jednom portálu co zanikl působil jako hlavní admin, takže zkušenosti určitě jsou.
Toť ode mně vše, děkuji za Váš čas a názor.
Nick v hre : toxo
Nick na fóre : dtoxo
Profil na fóre : dtoxo-u60346.html
Vek : 17
Steam nick : toxo.
Steam ID : STEAM_1:0:5842870
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/hlstats.php?mode=playerinfo&player=480604
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ne, žádné bany v historii nemám.
Niečo o sebe : Čau, jmenuji se Patrik a pocházím ze zamořené Ostravy. Jak jste se mohli už dočíst, je mi 17 let a studuji na střední škole (není podstatné na jaké přesně