[Zamítnut] Žádost o akademika

Příspěvekod steve256 » 02 bře 2018, 11:24

Nick : steve256
Vek : 18
Prečo chcem akademika : Akademika chcem preto aby som mal neskor možnosť požiadať si o admina , udržovať správny chod serveru , udržiavať tam poriadok ...
Niečo o mne : Volám sa Adam , študujem elektro 3 ročník . Sem tam si idem zahrať ping pong , idem von na bicykli alebo porábam niečo na PC
Moje prehrešky zadne
Vlastám originálnu hru : ✔
steve256
Amatér
Amatér

[Zamítnut] Žádost o akademika

od Rumcajz » 02 bře 2018, 11:24

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: žádost o akademika

Příspěvekod Rhadley » 05 bře 2018, 01:06

Ahoj, byl jsi přijat do Akademie.

• Co jako akademik musíš dělat je napsáno ZDE
• Jak se staneš akademikem pokročilým je napsáno ZDE
• Přečti si a aktivně sleduj dění okolo Akademik Administrace kterou najdeš ZDE

Pokud máš zájem o nahození ikony na TS napiš soukromou zprávu uživateli Mossato či Rhadley [Na TS]
V případě problému neváhej kontaktovat vedení akademie
Rhadley
Drbna
Drbna

Příspěvekod Tery12 » 05 bře 2018, 14:01

Zdravím, vím že se tu nemam vyjadřovat ale že skopíruje žádost od breakera ( breaker-survival-t179257.html ) tak ho vezmete jo? to můžu udělat i já. Jako sorry ale tohle je už moc.. o serveru ví uplné .... a vy ho příjmete? nikdy jsem ho na serveru neviděla pomáhat a to tam hraju hodně dlouho. 1. píše že má 18. a potom píše že má 22r? jako vážně? jak ho vůbec můžete přijat do akademie?
Potom si žádal o buildera. To skopíroval taky od jednoho hráče který si žádal o buildera a byl přijat.