• Stránka 1 z 1
[Zamietnute] Jump's/BOT-ka
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Jump serveroch.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nick ve Hře: BOT-ka
Nick na Fóru: BOTka
Nick na Steamu: GS.cz # BOT-ka | Pvpro.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Profil na Fóru: ->Profil<-
HLstats: ->HLstats<-
Steam ID: STEAM_0:1:174765267
Věk: 13 - zítra 22.3. mi bude 14 (+ dokončená Akademie)
Něco o sobě:
Jmenuji se Richard, pocházím ze Šternberka, bydlím nedaleko Bruntálu v Moravskoslezském kraji.
Chodím do školy
, studuji osmileté gymnázium, hraju Florbal a CSka.
Velice rád nakupuji, ale ne ve stylu holky, že vybírám vše 5 hodin.
Chodím ven s kámoši, vapuji s něma.
Ve škole jsme nejhorší třída, ale to je mimo věc
.
Nějaké bany nebo jiné prohřešky:
Do nedávna jsem neměl nic, ale časem se to změnilo.
Každý může někdy chybovat, ale za chyby se také platí.
Demence CT - Dostal jsem ban od PEta za moji demenci kdy jsem nevnímal chat, později jsem dostal UB.
FK - Bam od Focuse, když jsem dával zákazy a na jeden jsem zapoměl, pak jsem omylem dal FK.
Nadávky - Ban od Rejbena, když jsem se už fakt neudržel a i kdybych fakt chtěl nepůjde to. Nebude se to opakovat
Všechny bany co jsem dostal byly jen na JB's a poučil jsem se z nich.
Proč bych chtěl na GS Adminovat: Jak se tak koukám, na serverech moc admini nehrajou a když hrajou tak né moc dlouho. Za tu dobu co tam hraju jsem si vypěstoval respekt u mnoha hráčů a kdo ze mě respekt nemá a nadává i tak tak ho hold nahlásím.
Předem děkuji aspoň za přečtení této žádosti a naslyšenou
.
Nick ve Hře: BOT-ka
Nick na Fóru: BOTka
Nick na Steamu: GS.cz # BOT-ka | Pvpro.com
Profil na Fóru: ->Profil<-
HLstats: ->HLstats<-
Steam ID: STEAM_0:1:174765267
Věk: 13 - zítra 22.3. mi bude 14 (+ dokončená Akademie)