Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
[vyřešeno] Přidání crosshairu
Čau, chtěl bych se zeptat, jak můžu přídat crosshair na gunu na které není
A nechci abyste tu psali typu : Tady je awp s crosshairem atd
To nechci, chtěl bych si ho vytvořit na jednu zbran, ale nevím jak, díky za rady
A nechci abyste tu psali typu : Tady je awp s crosshairem atd
To nechci, chtěl bych si ho vytvořit na jednu zbran, ale nevím jak, díky za rady
-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
[vyřešeno] Přidání crosshairu
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Přidání crosshairu
Máš štěstí, někdo už za nás udělal špinavou práci, jinak by bylo nutné dělat s milkshape 3d
Postup je tedy velice snadný (lehčí už fakt být nemůže), takže:
│ ️ ️ ️ ️Stáhni si tento archiv. Model ke kterému chceš cross přidat si zkopíruj do nějaké nové složky a pomocí HLMV jej
│ ️ ️ ️ ️dekompiluj (Tools > Decompile model…).
│ ️ ️ ️ ️Ve složce s modelem vznikne několik souborů, mezi ně přidej i ty ze staženého archivu.
│ ️ ️ ️ ️Pak si otevři soubor v_názevModelu.qc v poznámkovém bloku.
│ ️ ️ ️ ️Vyhledej část začínající "//reference mesh(es)" a na její konec (tj. pod poslední $body blabla) přidej:
│ ️ ️ ️ ️$body "studio" "ByCha"
│ ️ ️ ️ ️Soubor ulož a běž zpátky do HLMV. V něm právě upravené .qc zkompiluj (pomocí Tools > Compile model…).
│ ️ ️ ️ ️Hotový model si otevři a dole klikni na Textures. V seznamu textur vyber StaticCrosshairByCha.bmp a vedle zaškrtni
│ ️ ️ ️ ️políčko Additive nebo Transparent (viz * ). Model ulož (File > Save Model As…).
│ ️ ️ ️ ️Samotný cross pak upravíš změnou souboru StaticCrosshairByCha.bmp. Stačí obyčejné malování. Pamatuj, že černá
│ ️ ️ ️ ️nepůjde vidět (většina tmavých barev taky skoro vůbec) a celý cross bude vždy průhledný. Soubor ulož jako
│ ️ ️ ️ ️256barevný rastr, nikoli 24bitový. v HLMV pak jen klikneš na Import texture a model uložíš.
│ ️ ️ ️ ️* Transparent nebude průhledný a může mít jakoukoli barvu, klidně i černé ohraničení, což je fajn, ale má své nevýhody.
│ ️ ️ ️ ️V bmp budeš muset mít 1 barvu jako pozadí, ta bude průhledná, vše ostatní půjde vidět. Pak model nahraješ sem, na
│ ️ ️ ️️️ ️️️obrázku s crossem klikneš na pozadí a model stáhneš.
│ ️ ️ ️ ️Ty nevýhody jsou, že bude ve tmě tmavnout a bude zřetelně vidět, že se jeho proporce trošku mění.

Postup je tedy velice snadný (lehčí už fakt být nemůže), takže:
│ ️ ️ ️ ️Stáhni si tento archiv. Model ke kterému chceš cross přidat si zkopíruj do nějaké nové složky a pomocí HLMV jej
│ ️ ️ ️ ️dekompiluj (Tools > Decompile model…).
│ ️ ️ ️ ️Ve složce s modelem vznikne několik souborů, mezi ně přidej i ty ze staženého archivu.
│ ️ ️ ️ ️Pak si otevři soubor v_názevModelu.qc v poznámkovém bloku.
│ ️ ️ ️ ️Vyhledej část začínající "//reference mesh(es)" a na její konec (tj. pod poslední $body blabla) přidej:
│ ️ ️ ️ ️$body "studio" "ByCha"
│ ️ ️ ️ ️Soubor ulož a běž zpátky do HLMV. V něm právě upravené .qc zkompiluj (pomocí Tools > Compile model…).
│ ️ ️ ️ ️Hotový model si otevři a dole klikni na Textures. V seznamu textur vyber StaticCrosshairByCha.bmp a vedle zaškrtni
│ ️ ️ ️ ️políčko Additive nebo Transparent (viz * ). Model ulož (File > Save Model As…).
│ ️ ️ ️ ️Samotný cross pak upravíš změnou souboru StaticCrosshairByCha.bmp. Stačí obyčejné malování. Pamatuj, že černá
│ ️ ️ ️ ️nepůjde vidět (většina tmavých barev taky skoro vůbec) a celý cross bude vždy průhledný. Soubor ulož jako
│ ️ ️ ️ ️256barevný rastr, nikoli 24bitový. v HLMV pak jen klikneš na Import texture a model uložíš.
│ ️ ️ ️ ️* Transparent nebude průhledný a může mít jakoukoli barvu, klidně i černé ohraničení, což je fajn, ale má své nevýhody.
│ ️ ️ ️ ️V bmp budeš muset mít 1 barvu jako pozadí, ta bude průhledná, vše ostatní půjde vidět. Pak model nahraješ sem, na
│ ️ ️ ️️️ ️️️obrázku s crossem klikneš na pozadí a model stáhneš.
│ ️ ️ ️ ️Ty nevýhody jsou, že bude ve tmě tmavnout a bude zřetelně vidět, že se jeho proporce trošku mění.

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Re: Přidání crosshairu
Díky moc, ale teď nejsem doma pak to zkusím, tak to nech prozatím otevřené díky
-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Přidání crosshairu
//reference mesh(es)
$body "weapon" "v_speargun"
$bodygroup "hands"
{
studio "CSO_Hand_Male_L_2009"
studio "CSO_Hand_Female_L_2009"
}
$body "studio" "ByCha"
Takhle to nejde
Jak to mám udělat prosím
Jo a dělám tenhle model :
https://uloz.to/!Msh0QDUteuRz/v-speargun-mdl
$body "weapon" "v_speargun"
$bodygroup "hands"
{
studio "CSO_Hand_Male_L_2009"
studio "CSO_Hand_Female_L_2009"
}
$body "studio" "ByCha"
Takhle to nejde

Jak to mám udělat prosím

Jo a dělám tenhle model :
https://uloz.to/!Msh0QDUteuRz/v-speargun-mdl
-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Přidání crosshairu
Mas ho tam, jen kousek vedle 
https://imgur.com/a/10Fwo
Stejne model vypada rozbite (viz ruce), tak se ti to pokusim nejak rozumne sepsat.

https://imgur.com/a/10Fwo
Stejne model vypada rozbite (viz ruce), tak se ti to pokusim nejak rozumne sepsat.

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Re: Přidání crosshairu
sry za spam, ale da se ten cross nějak zvětšit?
-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Přidání crosshairu
Stahl jsem si original a ty ruce tak maji byt 
Nastesti stacilo cross jen otocit. Pro jistotu dodam vsechny 4 strany, ale mela by stacit ta vlevo - link.
Cross zvetsis tak, ze si ho namalujes vetsi na tu texturu. Jednoduse ji otevres v malovani, nacmrkas 4 carky, ulozis a vlastne cele to mas v tom navodu...

Nastesti stacilo cross jen otocit. Pro jistotu dodam vsechny 4 strany, ale mela by stacit ta vlevo - link.
Cross zvetsis tak, ze si ho namalujes vetsi na tu texturu. Jednoduse ji otevres v malovani, nacmrkas 4 carky, ulozis a vlastne cele to mas v tom navodu...

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Re: Přidání crosshairu
menší problém, ja ten cross mám ,ale ve hře jako takove ne
D

-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Přidání crosshairu
Ne udělál jsem ho Takhle
-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků