• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Žádost o práva
Ahoj, rád by sem požádal o admin práva na Jailbreak serverech.
Nick ve hře: BOO (možná si mě ještě někdo pamatuje za jména 'Rock_Star^-->|*/B/O/O/*|<--^)
Nick na fóru: Krpec
Profil na fóru: ucp.php
Věk: 20
Steam nick: -->|*/B/O/O/*|<--
Steam ID: STEAM_0:0:102438395
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=50039#
Nějaké BANY nebo prohřešky?: V dávné minulosti byly nějaké prohřešky. Momentálně žádný BAN ani žádný velký prohřešek.
Něco o sobě: Tak Ahoj!! Moje jméno je Bronislav a pocházím z Moravy (Uherské Hradiště), je mi 20 let a pracuji jako mechanik seřizovač CNC. Ve svém volném čase rád hraju CS 1.6, WOT, dříve CS:GO, ale také velmi rád sportuji.. Hraju od svých 4 let fotbal. Taky rád chodím se svými přáteli někam zapařit. Však to znáte. Hru CS 1.6 hraju už strašně dlouho (přesně nevím jak dlouho, ale kdybych si měl tipnout tak bych napsal číslo 7 let). Sám sebe bych popsal jako hodného, slušného a člověka který jde za svými sny a chce to někam dotáhnout.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat?: Chtěl bych zpříjemnit hru hráčům, kteří se chovají slušně a neporušují pravidla. Dále bych chtěl zamezit hrát hráčům, kteří dělají něco, co na servery nepatří. Dále bych rád pomáhal hráčům zdokonalovat se, o což se snažím už i teď.
Děkuji za přečtení této žádosti a za každé vyjádření budu rád.
Hezký zbytek dne přeje BOO.
Nick ve hře: BOO (možná si mě ještě někdo pamatuje za jména 'Rock_Star^-->|*/B/O/O/*|<--^)
Nick na fóru: Krpec
Profil na fóru: ucp.php
Věk: 20
Steam nick: -->|*/B/O/O/*|<--
Steam ID: STEAM_0:0:102438395
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=50039#
Nějaké BANY nebo prohřešky?: V dávné minulosti byly nějaké prohřešky. Momentálně žádný BAN ani žádný velký prohřešek.