• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] N X S/Jailbreak
Nick na serveru: N X S
SID: STEAM_1:1:418068728
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=53627
Bany, které jsem dostal: Měl bych tu 2
1 Mute ban za nevhodné vyjadřování.
2 Za neschopnost simona.
Bany nemá cenu rozebírat, můžu jen říct že sem se z banů poučil opakovat se již nebudou.
Něco o mně:
Zdravim, Jmenuji se Matýáš. Je mi 16 let, rád sportuji, bavím se s přáteli a rád koukám na seriály nebo filmy,. Bydlím v malé vesničce nedaleko Brna. Prvním rokem studuji střední školu v Kuřimi jako Informační Technologie.
Proč právě já:
Za tu dobu co hraji jailbreak servery, tak sem poznal spoustu hráčů, kteří buď nějákym způsobem kazili hru nebo furt bezdůvodně zabíjeli a proto bych se chtěl stát adminem abych uklidnil tyhle hráče a dělal na serveru pořádek. Myslím si o sobě že jsem se poučil ze všech svých chyb a věřím že na to mám. Na serverech se snažím pomáhát hráčům jak to jen jde
.
Zkušenosti s CS:GO:
Hru hraji celkově 2 roky, ovládám práci s konzolí. Samozřejmě umím s bindy apod.
SID: STEAM_1:1:418068728
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=53627
Bany, které jsem dostal: Měl bych tu 2
1 Mute ban za nevhodné vyjadřování.
2 Za neschopnost simona.
Bany nemá cenu rozebírat, můžu jen říct že sem se z banů poučil opakovat se již nebudou.
Něco o mně:
Zdravim, Jmenuji se Matýáš. Je mi 16 let, rád sportuji, bavím se s přáteli a rád koukám na seriály nebo filmy,. Bydlím v malé vesničce nedaleko Brna. Prvním rokem studuji střední školu v Kuřimi jako Informační Technologie.
Proč právě já: