Příspěvků: 2
• Stránka 1 z 1
[V] SPR Soubory
Čus kdokoli 
https://gamebanana.com/tools/4775
Chtěl bych se zeptat,jak třeba upravit soubor spr, třeba taková animace ohně tam je, dá se to nějak změnit?
DDD
jinak sry Ussulesy, že mám takové divné témata

https://gamebanana.com/tools/4775
Chtěl bych se zeptat,jak třeba upravit soubor spr, třeba taková animace ohně tam je, dá se to nějak změnit?

jinak sry Ussulesy, že mám takové divné témata

-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
[V] SPR Soubory
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: SPR Soubory
Potrebujes sprite explorer.
V nem si proste .spr otevres pres File > Load sprite. Obsahuje nekolik moznosti jak ze .spr dostat co potrebujes. Zalezi vylozene na tom, do jake miry to chces predelat. Na obrazku mas cervene oznacen ten, ktery je nejlepsi pro .spr obsahujici animaci.

Samotna uprava je pak relativne snadna, ale doporucuju k ni photoshop, nebo podobny program. Spociva v tom, ze upravis vznikle .bmp dle potreby. Jelikoz se jedna o hru z roku '99, jsou pri uprave jista omezeni:

e.P: Rada je, odezva ne, vyřešené...
V nem si proste .spr otevres pres File > Load sprite. Obsahuje nekolik moznosti jak ze .spr dostat co potrebujes. Zalezi vylozene na tom, do jake miry to chces predelat. Na obrazku mas cervene oznacen ten, ktery je nejlepsi pro .spr obsahujici animaci.

Samotna uprava je pak relativne snadna, ale doporucuju k ni photoshop, nebo podobny program. Spociva v tom, ze upravis vznikle .bmp dle potreby. Jelikoz se jedna o hru z roku '99, jsou pri uprave jista omezeni:
- Obrazek muze mit maximalne 256 ruznych barev, takze ho musis s takovym pocet barev i ulozit (v PS se to dela
pres Image > Mode > Indexed color). - Musi byt v .bmp.
- Pruhledna muze byt 1 jen barva nebo vicemene cely sprite (viz obrazek pri exportu)
- Rozliseni taky nemuze byt nejak extra vysoke, mam pocit ze maximum je 256x256, ale spis min
- Ve sprite exploreru kliknes na File > New sprite a pokud jsi se ridil mym doporucenim, vyberes Use existing .qc file.
- Pak vyberes potrebny .qc a nasledne vsechny .bmp. Pomoci tlacitka Preview zkontrolujes zda animace sedi, pripadne upravis poradi obrazku a kliknes na Next.
- Zadas jmeno .spr a pak se otevre dalsi okno. V nem je velmi dulezite nastaveni - Texture format. To urcije, jak sprite bude vypadat. Normal je proste identicky z puvodnim obrazkem, indexalpha se te netyka, zbytek mas na obrazku
- Pri ukladani ale muze nastat chyba Stream read error. To se deje dost casto, proste se tomu programu nelibi zpusob jakym mas .bmp ulozen. Nekdy to lze vyresit tak, ze si .bmp otevres v malovani a tam ho ulozis jako BMP > 256barevny rastr.

e.P: Rada je, odezva ne, vyřešené...

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Příspěvků: 2
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků