• Stránka 1 z 1
[Odloženo] Žádost o práva na JailBreak servery.
Dobrý den, rád bych Vás požádal o administrátorské práva na JailBreak serverech.
Nick ve hře : REally.
Nick na fóru : REally
Profil na fóru : ucp.php
Věk : 18
Steam nick : REally.
Steam ID : STEAM_0:1:103448831
HLstats z dané sekce : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=246649
Nějaké bany, nebo prohřešky ( GS, jiný portál ) : Bez prohřešků, či banů.
Něco málo o sobě : Jmenuji se Tomáš, mám 18 let a bydlím v malebné dědince, která nese jméno Boršov. Jsem přátelský a pohodový, rád pomáhám druhým. Mezi mé záliby patří folklor, hra na hudební nástroj a v neposlední řadě samozřejmě Cs 1.6. Studuji poslední ročník na střední škole v Brně, po ní zkusím buď JAMU, nebo konzervatoř v Brně. Rád komunikuji s lidmi, a proto jsem si 2 roky přivydělával v realitní agentuře, kde jsem obvolával lidi a sjednával snimi možný nákup produktů, které jsme měli v sortimentu.
Teď něco k Cs 1.6 : Tuto hru hraju již cca 6 rokem. Byl jsem zde již Administrátorem a to na Knife serverech pod vedením Kofoly. Zkušenosti s AMX modem mám dobré a nedělají mi problém, jen si je po té dlouhé době musím trošku osvěžit. Před tím, než jsem byl admin, tak mi bývalý HLSA Kofola zadal ať mu zasílám screeny s prohřešky a následně si pošlu žádost o práva(Něco jako akademie, jen o něco málo přízpěvků). Načež jsem byl přijat.
Proč bych chtěl být administrátorem ? : Po cca 3 leté pauze mě zase tato hra hodně chytla a to konkrétně JailBreak, proto bych chtěl, abych tento chtíč hrát mohl aspoň využít k něčemu dobrému. Rád bych spojil mou dovolím si říct dobrou schopnost komunikace s hráči na JailBreaku. Pravidla ovládám. 23+- hodin co mám za tyto 3 dny nahrané jsou pouhým zlomkem toho, kolik jsem měl nahraného před třemi roky.
Já Vám děkuji za pozornost, za slušnou kritiku budu rád.
S pozdravem,
REally.
Nick ve hře : REally.
Nick na fóru : REally
Profil na fóru : ucp.php
Věk : 18
Steam nick : REally.
Steam ID : STEAM_0:1:103448831