Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Odloženo] Žádost o práva na JailBreak servery.

Příspěvekod REally » 16 dub 2018, 03:12 VIP

Dobrý den, rád bych Vás požádal o administrátorské práva na JailBreak serverech.

Nick ve hře : REally.

Nick na fóru : REally

Profil na fóru : ucp.php

Věk : 18

Steam nick : REally.

Steam ID : STEAM_0:1:103448831

HLstats z dané sekce : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=246649

Nějaké bany, nebo prohřešky ( GS, jiný portál ) : Bez prohřešků, či banů.

Něco málo o sobě : Jmenuji se Tomáš, mám 18 let a bydlím v malebné dědince, která nese jméno Boršov. Jsem přátelský a pohodový, rád pomáhám druhým. Mezi mé záliby patří folklor, hra na hudební nástroj a v neposlední řadě samozřejmě Cs 1.6. Studuji poslední ročník na střední škole v Brně, po ní zkusím buď JAMU, nebo konzervatoř v Brně. Rád komunikuji s lidmi, a proto jsem si 2 roky přivydělával v realitní agentuře, kde jsem obvolával lidi a sjednával snimi možný nákup produktů, které jsme měli v sortimentu.

Teď něco k Cs 1.6 : Tuto hru hraju již cca 6 rokem. Byl jsem zde již Administrátorem a to na Knife serverech pod vedením Kofoly. Zkušenosti s AMX modem mám dobré a nedělají mi problém, jen si je po té dlouhé době musím trošku osvěžit. Před tím, než jsem byl admin, tak mi bývalý HLSA Kofola zadal ať mu zasílám screeny s prohřešky a následně si pošlu žádost o práva(Něco jako akademie, jen o něco málo přízpěvků). Načež jsem byl přijat.

Proč bych chtěl být administrátorem ? : Po cca 3 leté pauze mě zase tato hra hodně chytla a to konkrétně JailBreak, proto bych chtěl, abych tento chtíč hrát mohl aspoň využít k něčemu dobrému. Rád bych spojil mou dovolím si říct dobrou schopnost komunikace s hráči na JailBreaku. Pravidla ovládám. 23+- hodin co mám za tyto 3 dny nahrané jsou pouhým zlomkem toho, kolik jsem měl nahraného před třemi roky.

Já Vám děkuji za pozornost, za slušnou kritiku budu rád.

S pozdravem,
REally.