• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Žádost na ADMINA
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Zombie serverech.
Nick v hre : [44]Kannabis
Nick na fóre : Bajgar
Profil na fóre : bajgar-u45270.html
Vek : 16
Steam nick : [44]Kannabis
Steam ID : STEAM_0:0:427869229 2 00:31 12 0
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... layer=3736
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Áno dostal jsemm nejaký ten ban za nadávky,scripty a hacky. Mrzí mě to, poučil jsemm se. Byl jsem i AKADEMIK, měl jsem nějakých 105 bodů cca, a jakmile jsem se stal akademikem, tak jsem se choval slušně, ale teď tento týden moc ne, neměl jsem moc náladu, takže se Vám omlouvám ohledně toho chatu
Niečo o sebe : Čau, jmenuju se Šimon a rád trávím venku učením se na kole BMX. Studuju elektromechanika a prozatím procházím
. CSKO hraju aktivně, ale kvůli tomu že jsem na tom BMX, tak moc ne, ale zase ne uplně ne, nejakych 75% místo 90 asi no.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : U akadmika jsem byl dost aktivní a pomáhal jsem i adminům nahlašovat a volal jsem je, když byl na serveru nějaký cheater, jina chtěl bych pomáhat A-Teamu a spolupracovat
Děkuju za váš čas, věnovaný přečtení mé žádosti a věřím v kladné vyjádření.
PS: Možná vím co mě čeká, ale i tak jsem to chtěl zkusit.
Nick v hre : [44]Kannabis
Nick na fóre : Bajgar
Profil na fóre : bajgar-u45270.html
Vek : 16
Steam nick : [44]Kannabis
Steam ID : STEAM_0:0:427869229 2 00:31 12 0
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... layer=3736
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Áno dostal jsemm nejaký ten ban za nadávky,scripty a hacky. Mrzí mě to, poučil jsemm se. Byl jsem i AKADEMIK, měl jsem nějakých 105 bodů cca, a jakmile jsem se stal akademikem, tak jsem se choval slušně, ale teď tento týden moc ne, neměl jsem moc náladu, takže se Vám omlouvám ohledně toho chatu
Niečo o sebe : Čau, jmenuju se Šimon a rád trávím venku učením se na kole BMX. Studuju elektromechanika a prozatím procházím