• Stránka 1 z 1
[Přijat] †FARSY†/ JailBreak
Nick na serveru: †FARSY†
SID: STEAM_0:0:65493235
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 18
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=18699
Bany, které jsem dostal: Žádný.
Něco o mně: Jmenuji se Marek, je mi 18 let a bydlím v Uherském Hradišti. Studuji Střední školu průmyslovou, hotelovou a zdravotní v Uherském Hradišti se zaměřením na strojírenství. Sportům se věnuji jenom pokud mám čas nebo pokud mám s kým, popřípadě hraji JailBreak. Rád poslouchám hudbu a dokázal bych poslouchat jakýkoli žánr.
Proč právě já: Jsem schopný hráč. Rád pomáhám hráčům na serveru a zajímají mě názory druhých. Rád dávám šance co se týče chování hráčů, protože věřím že každý den není posvícení.
Zkušenosti s CS:GO: Mám nahráno na csgo 1600 hodin a můj aktuální rank je Gold 4
.
Případné poznámky:
SID: STEAM_0:0:65493235
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 18
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=18699
Bany, které jsem dostal: Žádný.
Něco o mně: Jmenuji se Marek, je mi 18 let a bydlím v Uherském Hradišti. Studuji Střední školu průmyslovou, hotelovou a zdravotní v Uherském Hradišti se zaměřením na strojírenství. Sportům se věnuji jenom pokud mám čas nebo pokud mám s kým, popřípadě hraji JailBreak. Rád poslouchám hudbu a dokázal bych poslouchat jakýkoli žánr.
Proč právě já: Jsem schopný hráč. Rád pomáhám hráčům na serveru a zajímají mě názory druhých. Rád dávám šance co se týče chování hráčů, protože věřím že každý den není posvícení.
Zkušenosti s CS:GO: Mám nahráno na csgo 1600 hodin a můj aktuální rank je Gold 4

Případné poznámky:
-
Faarsy - Mistr
[Přijat] †FARSY†/ JailBreak
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: †FARSY†/ JailBreak
Postupuješ k pohovoru. Musíš si ale, tak jako ostatní, počkat na nový test.
-
Gustik - Vedení Gamesites.cz
Re: [Pohovor] †FARSY†/ JailBreak