• Stránka 1 z 1
[Přijata] ♥JV♥/JailBreak
Nick na serveru: ♥JV♥
SID: STEAM_1:1:197242352
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 14 let
Mé HlStats: Click
Bany, které jsem dostal: žádné
Něco o mně: Jmenuji se Jana a pocházím z jihomoravského kraje. Studuji dvojjazyčné gymnázium. Mezi mé koníčky patří převážně hraní počítačových her, ale také ráda sportuju. Pravidelně sa zúčastňuji školních sportovních soutěží v různých disciplínách .
Proč právě já: Přestává mě bavit, když někomu řeknu, že udělal chybu a on mi nevěří, protože "holka"... Jako adminka by sem mohla v případě porušení pravidel okamžitě zakročit, a ne jen doufat, že si všimnou mého psaní do chatu. Nejsem typ člověka co se rychle naštve, snažím se ,si udržet chladnou hlavu a co nejlépe vysvětlit věci. Ráda pomáhám a JailBreak mě hodně baví. Pravidla JailBreaku ovládám dobře, v začátcích mi pomáhali admini, ale ají bývalí admini takže jsem se od nich dost naučila. Žádám si na základě přesvědčení ze strany pár adminů a kamarádů, kteří mi věří.
Zkušenosti s CS:GO: Mám nahráno okolo 1 500 hodin... neříkám, že csku dokonale rozumím, ale poradit určite dokážu.
SID: STEAM_1:1:197242352
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 14 let
Mé HlStats: Click
Bany, které jsem dostal: žádné
Něco o mně: Jmenuji se Jana a pocházím z jihomoravského kraje. Studuji dvojjazyčné gymnázium. Mezi mé koníčky patří převážně hraní počítačových her, ale také ráda sportuju. Pravidelně sa zúčastňuji školních sportovních soutěží v různých disciplínách .